dan moet het haast zo zijn dat de vorige eigenaar de deurpanelen op eigen mysterieuze wijze heeft vastgemaakt.bad_my84 wrote:
Zekers,
en ook de slinger, de rubber rand bij het raam, stukkie plastic om de klink en het schroefje in het stukje plastic rechts naast het raam
Bas aka bad_my84 1.1 TRE '89 (nu GT blok)
Moderator: webmasters
Het wordt weer eens tijd voor een kleine update, stond alweer op de 4de pagina.
Van mijn vriendin heb ik een beertje gekregen om aan de spiegel te hangen, werd het wel eens tijd voor:

De antenne had ook weer eens een kleurtje nodig:

De pootjes van mijn spoiler maar wat meer ingekort zodat hij er ook oppast met een ruitenwisser, dus weer helemaal opnieuw kunnen beginnen met plamuur, spuiten enz.:

Nu alleen nog een stukje rubber zoeken en ik kan hem monteren
Werd wel eens tijd.
Morgen ga ik naar Jack (aka The lone night rider) toe om mijn remklauwen te vervangen. Bij mijn huidige blijven de blokjes tegen de schuiven staan. Dus als ik eraan denk om morgen foto's te maken komt er weer een update'tje
Van mijn vriendin heb ik een beertje gekregen om aan de spiegel te hangen, werd het wel eens tijd voor:
De antenne had ook weer eens een kleurtje nodig:
De pootjes van mijn spoiler maar wat meer ingekort zodat hij er ook oppast met een ruitenwisser, dus weer helemaal opnieuw kunnen beginnen met plamuur, spuiten enz.:
Nu alleen nog een stukje rubber zoeken en ik kan hem monteren
Morgen ga ik naar Jack (aka The lone night rider) toe om mijn remklauwen te vervangen. Bij mijn huidige blijven de blokjes tegen de schuiven staan. Dus als ik eraan denk om morgen foto's te maken komt er weer een update'tje
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Vandaag bij Jack geweest en we hebben mijn remmen gemaakt
Nieuwe remklauwen bleek niet nodig, de remblokjes zaten gewoon vast.
Dus de beste remblokjes uitgezocht, alles mooi opgestuurd en goed ingevet.
Remmen is echt weer ff wennen. Remmen gaat nu veel geleidelijker en ik moet het pedaal verder induwen.
Verder hebben we de auto nog ff nagekeken, maar alleen gezien dat de benzineleiding tegen het achterwiel aankwam. Gelukkig wel alleen als ie op de brug stond.
Nieuwe remklauwen bleek niet nodig, de remblokjes zaten gewoon vast.
Dus de beste remblokjes uitgezocht, alles mooi opgestuurd en goed ingevet.
Remmen is echt weer ff wennen. Remmen gaat nu veel geleidelijker en ik moet het pedaal verder induwen.
Verder hebben we de auto nog ff nagekeken, maar alleen gezien dat de benzineleiding tegen het achterwiel aankwam. Gelukkig wel alleen als ie op de brug stond.
Thanks!Rio97 wrote:Strak! Maakt 'm lekker breed van achteren![]()
Maar, is deze niet een beetje al te breed? (ivm met apk en geen uitstekende delen)
Mmm, geen idee eigenlijk, neem aan van niet?
Er is al eens iemand bij de club geweest die er een ophad, en ik heb er nooit iets over gehoord of aan gedacht
-
CitroënAXDriver
- AX Master

Nou, nu nog een spoiler bovenop h?, zoals de AX GT's die ook hebben.
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
Ziet er wel stoer uit.. Niet te hard rijden voordat je opstijgt! 
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Heb sinds vandaag weer nieuwe APK!!
alleen een adviespunt, de remmen, voor wist ik al, maar achter waren ze ook iets minder.
Verder had ik gevraagd of ze 't mengsel wilde afstellen, maar dat lukte ze ook nie, er wordt ergens valse lucht aangezogen bij de carb. Hij advieseerde om de carb eens schoon te maken en de pakkingen te vervangen.
alleen een adviespunt, de remmen, voor wist ik al, maar achter waren ze ook iets minder.
Verder had ik gevraagd of ze 't mengsel wilde afstellen, maar dat lukte ze ook nie, er wordt ergens valse lucht aangezogen bij de carb. Hij advieseerde om de carb eens schoon te maken en de pakkingen te vervangen.