FoxHunter wrote:Ben echt benieuwd hoe het worden gaat! Fotos
Vaak heb ik geen tijd om een "verhaaltje" te maken en alle bijbehorende foto's op m'n wie=wie te plaatsen maar zet ze w?l bij "mijn album" erbij...
Die kan je altijd bekijken door op de link onder aan mijn berichten te klikken... Er staat tenslotte "Steeds weer foto's erbij!!!"... Zo blijf je "up to date"...
Hebbie niet goed gelezen Djim? er staat bij: voor vermogens tot 400Pk... Dat wordt net aan denk... ... ... ... WHHUUAAAAAHAAHAAaa... ...grapje...
't is d? intercooler die ik zoek maar de beste Peug-man reageerd niet... helaas... Nog iemand anders een Cosworth intercooler over?!?!?!!...
(weet ook iemand toevallig de exacte maten van een Ford Sierra Cosworth intercooler in cm.?)
Da's geen dumpvalve sjim... da's een soort restrictor voor de wastegate (om de turbodruk binnen in de auto te kunnen regelen)... die zwarte knop in m'n dashboard kastje weet je wel (zie foto)...
q01z wrote:geweldig dit dashboard van jou met die extra metertjes
ja... en er komen er zelfs nog 2 bij... mengsel meter en olie temperatuur en mss ook nog een uitlaatgas temperatuur meter... fphoe... waar moet ik 't allemaal kwijt?
bij Kevin (kakanox) schijnt de motorsteun aan distributiezijde afgescheurt te zijn.. bij zijn 1.1plaisier nadat we er een vrijwel standaard 1.4 ingehangen hadden.
maar goed anders pak je gewoon weer een ander axje he
bij Kevin (kakanox) schijnt de motorsteun aan distributiezijde afgescheurt te zijn.. bij zijn 1.1plaisier nadat we er een vrijwel standaard 1.4 ingehangen hadden.
maar goed anders pak je gewoon weer een ander axje he
Was 't rubber afgescheurt of het ijzerwerk??? 't rubber toch zeker wel... hoop ik...
ZX-Cruiser wrote:Metalen motorsteun kan je wel verstevigen door wat extra materiaal erop te bakken.
nos problemos... maar als 't rubber scheurt... vervangen voor een nieuwe... en w??r scheurt.... .... .... tja.... wat anders verzinnen...
Maar, zoals je weet, heb ik een grote (zieke, volgens sommigen) creatieve geest... dus dat gaat ook wel weer goed komen... Dan komt er waarschijnlijk iets van een home made "oliegedemptaxiaalveerblokrubber" op... ...ofzo... ...denk...