Na lange tijd is hier nog een update. Maar dan nu om het einde aan mijn periode met mijn ax aan te kondigen. Heb een tweetal maanden geleden een klein ongelukje gehad en heb dit niet meer laten maken. Ik ben een beetje gaan uitkijken voor een nieuwe auto. En ik heb er ene gevonden. Dit is mijn nieuwe auto
Het is een Bmw 316i van 1994 in supergoede staat. Hij heeft een volledig jaar keuring en ook een volledig jaar garantie.
Ik ga hier wel nog regelmatig langskomen, want wil toch weten hoe de andere autos hier vorderen
Mooie bak! Ik heb ook voor een weekje een 316i gehad (moest op een huis passen), maar dan uit 1993. Die had alleen stuurbekrachtiging en verder niks. Maar reed wel erg lekker, zo'n BMW! Veel plezier ermee!
Ik heb mijn auto ondertussen een 9 maanden en ik heb al wel wat updates gedaan. jullie kunnen hem zelf eens keuren. Tis wel geen ax meer maar ik kkom toch nog veel op jullie site. Dus ik hoor ook graag jullie mening.
hmmm, dat sprinten laat dat maar . Denk niet dat mij dat lukt . Topsnelheid heel misschien maar dat betwijfel ik zelfs. Ik haal ongeveer 205 op mijn teller.
ik wil wel tegen jouw sprinten dimi! Mijn top is ook 205 Misschien als je nog n keer iets leuks te koop hebt dat we ze ff langs elkaar kunnen zetten!! N maat van mij heeft nog een dakverlenger/ dakspoiler te koop van rieger voor jouw auto, is dat iets voor je?