Vriendin en ik hebben het ook prima naar onze zin gehad. Tourrit was prima, nieuwe bandjes lekker ingereden.
Boerengolf was ook zeer goed te doen als zondag activiteit
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Rio97 wrote:Vriendin en ik hebben het ook prima naar onze zin gehad. Tourrit was prima, nieuwe bandjes lekker ingereden. Boerengolf was ook zeer goed te doen als zondag activiteit
Idd boerengolf was erg spannend bij ons, haha...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
yheeeeeeeehoooooooooooooo was weer top maar niet voor iedereen maar een hulde aan marc(q01z) dat hij toch nog zo positief bleef ondanks z?n koppaking het begaf ik had toch anders gereageerd maar marc is een doorzetter dus marc kop op loop en maak en rij(vlieg)
maar ook DAT KOST ALLEMAAL TIJD
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
Tja, moeilijk te overtreffen alles wat voor mij gezegd werd, euhh super gewoon.
De volgende keer zal ik er natuurlijk weer het hele weekend zijn, hopelijk in een egale zwarte (of andere kleur) Ax. (en gewassen enzo...)
owja, bedankt natuurlijk iedereen voor de gezelligheid.
btw ik was ineens weg omdat ik n?rgens de weg weet en dus zag ik m'n kans liggen toen we op de autoweg zaten waar Eindhoven stond aangegeven
tank_driver wrote:yheeeeeeeehoooooooooooooo was weer top maar niet voor iedereen maar een hulde aan marc(q01z) dat hij toch nog zo positief bleef ondanks z?n koppaking het begaf ik had toch anders gereageerd maar marc is een doorzetter dus marc kop op loop en maak en rij(vlieg)
maar ook DAT KOST ALLEMAAL TIJD
Idd hulde aan marc! hij bleef er nog altijd gelukkig nog nuchter onder.
ik had allang mijn ax/mezelf iets aangedaan
HET WAS ECHT GE-WEL-DIG Ik ben alleen nog iets kwijt en ik denk dat Rogier er meer van weet.
Die stekker die jij moest gebruiken voor 't koffiezetapparaat...
Zo'n kort stukje kabel die in het stroomkastje moest... heb jij die meegenomen
Ik ben hem namelijk vergeten
Op naar Full Speed 2005 Zwolle Edition
Citro?nAXDriver wrote:Ik ben alleen nog iets kwijt en ik denk dat Rogier er meer van weet. Die stekker die jij moest gebruiken voor 't koffiezetapparaat... Zo'n kort stukje kabel die in het stroomkastje moest... heb jij die meegenomen :
Weet wat je bedoelt, maar ik heb het niet, helaas. Was dat verloopje van 220 naar wat er uit die kast kwam. Daar kwam toen iemand mee aanzetten (sorry ben zelf niet zo goed in namen).
Zit nog te dubben of ik naar FS ga, op mijn leeftijd is het niet meer zo gezond om eind september op de koude grond te slapen
Maar als ik kom dan neem ik de Bravilor natuurlijk weer mee!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Ik kan jullie melden dat ik volgend jaar naar alle waarschijnlijkheid aanwezig zal zijn (al zal het dan wel zijn met een 2cv ) Yep, de ax doedel wil een 2cv kopen in het voorjaar