Anouschka van Corler (AX 1.4i TGS '93)
Moderator: webmasters
Hummz, das echt balen. Wat voor geluid geeft et precies?
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Heb laatst voor de apk allebei mijn wiellagers voor moeten/laten vervangen; voor en na klonk behoorlijk verschillend; voor de apk had ik een soort van diesellachtig geluidje, soort van onderbrom, als ik laag in de toeren reed, dus 50 in zijn drie en 70 in de vier. Bij hogere toeren overstemde de motor dat geluid. Maar ik hoorde het alleen bij rechte stukken.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Rio97 wrote:Heb laatst voor de apk allebei mijn wiellagers voor moeten/laten vervangen; voor en na klonk behoorlijk verschillend; voor de apk had ik een soort van diesellachtig geluidje, soort van onderbrom, als ik laag in de toeren reed, dus 50 in zijn drie en 70 in de vier. Bij hogere toeren overstemde de motor dat geluid. Maar ik hoorde het alleen bij rechte stukken.
Neeh, ik hoor het toch echt alleen als ik langzaam rij en vooral een bocht naar rechts neem. En met langzaam bedoel ik bijna stapvoets mee.
En hoezo lage toeren met 50 in z'n 3? 50 in z'n 4 geeft lagere toeren
-
- AX Spaster Mammer
Nee, hij gaat 10 oktober pas voor de APK. Maar ik reed van de week in mijn AX en toen pleurde mijn complete uitlaat er onder uit. Was vorig jaar aandachtspuntje bij de APK maar heeft het uiteindelijk dus wel begeven. En ik reed gewoon door, had wel door dat er iets zwaar mis was, maar was nog maar een klein stukje. Zal een beste vonkenregen opgeleverd hebben! (hij sleepte ondertussen over het asfalt namelijk!)
Het goede nieuws, kom net uit mijn werk, heeft vriendlief er vandaag een nieuwe uitlaat onder gezet
Dus ik kan weer rijden! Bij de APK de ratel nog ff laten verhelpen en hard hopen dat er verder niets ernstigs mis is en dat ie weer een hele tijd mee kan!
Het goede nieuws, kom net uit mijn werk, heeft vriendlief er vandaag een nieuwe uitlaat onder gezet
Dus ik kan weer rijden! Bij de APK de ratel nog ff laten verhelpen en hard hopen dat er verder niets ernstigs mis is en dat ie weer een hele tijd mee kan!