Zo'n vliegende hufter heeft me vanacht te pakken gehad. Dikke jeukende bult op mn voorhoofd. Op zn minst frustrerend te noemen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
ik had 2 van die vliegende hufters op m'n slaapkamer vanacht. Om 2 uur heb ik de jacht opgegeven en ben gaan slapen, loop alleen al de hele dag te krabben tegen de jeuk
Ik ben vannacht gebeten door een sprinkhaan (of krekel?) ennieweej, dat doet pijn! Was effe wezen pissen zit dat klerebeest zat in m'n bed en bijt tie mij in m'n donder
Zeur niet!
Afgelopen maandag heeft de tandarts mijn verstandskies linksonder eruit gesneden. Sindsdien al niet meer normaal kunnen eten, poets nu met iets dat naar zweet smaakt en moet elke drie uur een paracetamol omdat anders de pijn helemaal niet meer te harden is...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Kakelbont wrote:Ik ben vannacht gebeten door een sprinkhaan (of krekel?) ennieweej, dat doet pijn! Was effe wezen pissen zit dat klerebeest zat in m'n bed en bijt tie mij in m'n donder
Hij heeft het wel met z'n leven moeten bekopen
Ik heb een baardagaam en geef dat beest zowel krekels als sprinkhanen maar ben nog nooit door een van beide gebeten. En geloof me ik heb em gigantische sprinkhanen gegeven en ook de grootste maat krekels.
Heey het is dat wel een 106 maar er zit hetzelfde hartje in hoor.
Rio97 wrote:Zeur niet! Afgelopen maandag heeft de tandarts mijn verstandskies linksonder eruit gesneden. Sindsdien al niet meer normaal kunnen eten, poets nu met iets dat naar zweet smaakt en moet elke drie uur een paracetamol omdat anders de pijn helemaal niet meer te harden is...
Dit heeft ff niet met muggen te maken, maar is het niet gaan ontsteken? Mijn vriend had vorige week verstandskies laten trekken (ok, das wel ff anders dan snijden) en daar had ie na 5 dagen nog last van. Hij naar de tandarts, bleek dat de hele boel ontstoken was.
Verstandskiezen er uit is niet fijn nee.
Ik moest ze alle 4 eruit hebben 1x had ik ook een kaakchirurg die bekend stond als "de slager," dan krijg je niet echt veel vertrouwen Hij zei ook: Als het pijn doet moet je het zeggen en dan kijk ik even. En op een gegeven moment deed het toch wel erg pijn en ik zei dat, zegt ie alleen: Dat hoort er bij! en ging vrolijk door Maar goed, nu zijn ze er wel allemaal uit. Ik heb er niet echt last van gehad, alleen de eerste dag en daarna nog een bult.
Brutus wrote:Geloof me, na 8 ibuprofennetjes op een dag hang ik achter de laptop schuimbekkend een film te kijken... kieper de stoel om en kom niet meer overeind!