tune-your-brakes-VRAAGJE
Moderators: denny, vtspower, webmasters
tune-your-brakes-VRAAGJE
heeft er iemand ervaring met RS remschijven en EBC greenstuff remblokjes??? helpt het??? helpt het veel??? of helpt het nog meer???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
blokken zijn tering goed,. heb ze laats bij een maatje van me onder een 106 gti gegooit. schijven ben ik minder kapot van na een paar keer goed remmen zat ie al vol haarscheurtjes,..
ander voordeel is dat je bijna geen remstof meer hebt
nadeel is alleen dat je ze moet warm rijden want anders remmen ze erg slecht.
maar als je je remsysteem goedkoop wil upgraden moet je orginele schijven pakken met ferodo remblokken dat remt ook als een gek en dan kost een setje blokken nog maar 45 euries
ander voordeel is dat je bijna geen remstof meer hebt
nadeel is alleen dat je ze moet warm rijden want anders remmen ze erg slecht.
maar als je je remsysteem goedkoop wil upgraden moet je orginele schijven pakken met ferodo remblokken dat remt ook als een gek en dan kost een setje blokken nog maar 45 euries
Heb zelfs Brembo gegroefde schijven met EBC greenstuff remblokken.
Ben er opzich heel tevreden over. Ze remmen koud idd niet echt lekker. Dan moet je soms ff goed trappen. Als ze goed heet zijn remt het als een jekker.
Schijven van brembo heb ik ook geen problemen mee.
De remstof die van die EBC greenstuff blokken afkomt plakt niet op je velg. Je veegt het er makkelijk af. Ideaal. Alleen daarom zou ik ze al kopen.
Wat me wel opvalt is dat ze veel meer piepen dan mijn oude standaard remmen.
Ben er opzich heel tevreden over. Ze remmen koud idd niet echt lekker. Dan moet je soms ff goed trappen. Als ze goed heet zijn remt het als een jekker.
Schijven van brembo heb ik ook geen problemen mee.
De remstof die van die EBC greenstuff blokken afkomt plakt niet op je velg. Je veegt het er makkelijk af. Ideaal. Alleen daarom zou ik ze al kopen.
Wat me wel opvalt is dat ze veel meer piepen dan mijn oude standaard remmen.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
remmen
hoeveel heb je die bremboschijfjes betaald???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Re: remmen
Netheo wrote:hoeveel heb je die bremboschijfjes betaald???
Tis al ff terug. Staat me iets bij van 35 euro per stuk. Maar dat zal wel met korting geweest zijn van zo'n 20%.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.