Polijstmachine

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Post Reply
paulus
AX liefhebber
AX liefhebber

Polijstmachine

Post by paulus »

Heb gister een polijstmachine gekocht. Weet iemand hoe ik deze het beste kan gebruiken zodat mijn GT weer blinkend eruit komt te zien?

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

Als je lak helemaal dof is, met de gele commandant?
Neem aan dat dat ook werkt met een machine, met de hand doet het al wonderen.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Eric Vertogen
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by Eric Vertogen »

bad_my84 wrote:Als je lak helemaal dof is, met de gele commandant?
Neem aan dat dat ook werkt met een machine, met de hand doet het al wonderen.

Neem alleen een cleaner die geschikt is voor een machine!

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Mekkio »

Je hebt Commandant 4 voor handgebruik EN voor polijstmachines!
Ik zou zeggen dat je de blauwe pot moet gebruiken voor je machine. Groene is namelijk voor de hand, of haal ik ze nou alweer door elkaar? :?
Et staat iig op de pot zelf of et voor de polijstmachine is of voor met de hand :) Kan je overigens gewoon bij de Halfords halen of een Brezan of dat soort zaken.

Ralf
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Ralf »

sonax extreme stap 1 op de machine en dan sonax extreme stap 3 met de hand

kan commedant niet tegen op is wel wat duurder maar werkt perfect,.. hebben ze bij de brezan

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Mekkio wrote:Je hebt Commandant 4 voor handgebruik EN voor polijstmachines!
Ik zou zeggen dat je de blauwe pot moet gebruiken voor je machine. Groene is namelijk voor de hand, of haal ik ze nou alweer door elkaar? :?
Et staat iig op de pot zelf of et voor de polijstmachine is of voor met de hand :) Kan je overigens gewoon bij de Halfords halen of een Brezan of dat soort zaken.

Het gaat niet zozeer om de kleuren..
Je hebt commandant 4 (de traditionele versie) en je hebt commandant M4.. Die "M" staat voor machinaal.. die is wat fijner van structuur en geschikt om met een machine te gebruiken..

Vervolgens gooi je er een laagje commandant 7 overheen.. (wax).. of je wil het machinaal doen, dan gebruik je commandant M7... En dan krijg je de full speed effecten.. blinken als een gek.. (tip voor Sander) :twisted:

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

wtf is er toch met mijn auto dat iedereen maar zegt dat ie gepoetst moet worden?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Sander wrote:wtf is er toch met mijn auto dat iedereen maar zegt dat ie gepoetst moet worden?

haha... zeg ??n keer sander en dat in combinatie met iets van commandant of een polijstmachine en Sander weet direct hoe laat het is..

En nu gaat er zo'n mooie foto rond met de tekst "vies" achterop je AX... maar goed... ik bespaar je die foto weer.. en bespaar me zelf een rotzoekwedstrijd.. :twisted:

Post Reply