hej mensen
ik heb tijdens een kleine verbouwing mn gordel bestuurderskant voor er afgehaald maar toen is deze helemaal opgerold en wanneer ik 'm voorzichtig weer af wil rollen slaat de houder op slot. heb hier al aan lopen trekken endoen maar krijg 'm niet meer los, toen een gordel van de sloop gehaald, type2 (heb zelf type1) deze past gewoon op de zelfde bevestingspunten. nu heb ik deze gemonteerd en tijdens het monteren sloeg ook deze op slot en wil niet meer afrollen.. wat voorheen gewoon heel soepel ging...
heeft iemand een idee hoe ik deze weer los kan krijgen?
greetz
gordel
Moderator: webmasters
-
- AX Master Spammer
q01z wrote:en het mechanisme is o zo simpel!
het is namelijk een klein knikkertje dat op een bepaalde plek moet liggne, ligt het daar niet, dan rolt de gordel niet af!
ff eraf halen en verticaal tegen een muur houden helpt meestal wel
Tis idd een heel simpel systeem ja, je moet alleen bij die veer uit de buurt blijven die dr in zit

Heb de boel ns uit elkaar gehad omdat ie lawaai maakte en niet goed oprolde, maar als dr iets gebeurt zit je met die veer in je smoel, heb ik wijselijk een beetje ingespoten en gauw weer dichtgemaakt

(even van een andere site gehaald, maar heb je hier misschien wat aan: http://www.clubcinq.nl/forum/viewtopic.php?t=2678)