dat zijn de laatste mooie 3series naar mijn mening
ik ben benieuwd naar foto's!
Volkomen mee eens Marc, dit is de laatste echte BMW. De m3 van dit type is dan ook mijn grote droom, maar die liggen nog een paar stappen buiten mijn budget
Welke? Mijn BMW is helemaal origineel en dat blijft hij. Mooi origineel is helemaal niet lelijk... Anders word het zo'n Ali-bak...
AX gaat in de verkoop mensen. Moet er 1 verkopen van mijn ouders ivm de buren in de straat. Staan hier momenteel 4 auto's (papa, mama, bmw, AX) voor ons huis en dat schijnt "asociaal" te zijn
Dus ik maak vd week dat dashboard af en dan gaat hij op marktplaats... Richtprijs = 1250 euro. Dus als er al geinteresseerden zijn?
AX gaat in de verkoop mensen. Moet er 1 verkopen van mijn ouders ivm de buren in de straat. Staan hier momenteel 4 auto's (papa, mama, bmw, AX) voor ons huis en dat schijnt "asociaal" te zijn
Dus ik maak vd week dat dashboard af en dan gaat hij op marktplaats... Richtprijs = 1250 euro. Dus als er al geinteresseerden zijn?
Zonde man! Zoveel ruimte neemt een AX toch niet in?
master-arnie wrote:Moet er 1 verkopen van mijn ouders ivm de buren in de straat. Staan hier momenteel 4 auto's (papa, mama, bmw, AX) voor ons huis en dat schijnt "asociaal" te zijn
Je kan ook de BMW de verkoop ingooien je zal er denk ik wel spijt van krijgen als je de AX wegdoet,....maar je kan ook volgend jaar weer een AX kopen
master-arnie wrote:Moet er 1 verkopen van mijn ouders ivm de buren in de straat. Staan hier momenteel 4 auto's (papa, mama, bmw, AX) voor ons huis en dat schijnt "asociaal" te zijn
Je kan ook de BMW de verkoop ingooien je zal er denk ik wel spijt van krijgen als je de AX wegdoet,....maar je kan ook volgend jaar weer een AX kopen
kom op met die foto's
BMW gaat ook de verkoop in, Arnie gaat weer handelen Eerst AX weg, dan motor en dan de BMW. Daarna komt er een ?
Moment moment, morgen komt er een foto. Allebei de geheugenkaartjes waren vol door de vakantie van mijn ouders. En hij staat in de loods omdat er wat kleine schoonheidsfoutjes inzitten, zoals scheve bumper, kapotte kap en nog wat dingetjes.
Ik heb vanavond mijn dashboard afgerond... En heb weer met de AX gereden sinds 2 maanden... Laten we het erop houden dat de twijfel weer toeslaat, volgensmij is die AX sneller als die BMW wat betreft 0-100
Heb gisteren de AX helemaal gepoetst en je weet niet wat je ziet, maar morgen foto's daarvan. Commandant op de velgen werkt trouwens ook goed en je hebt er gelijk een heel andere auto door!
Foto's BMW:
Er komt vanavond al iemand voor mijn AX, dus die word hoogstwaarschijnlijk verleden tijd. Gaat echt ff pijn doen..... Verkoop hem bewust aan me neefje zodat hij in de familie blijft....
Blijf hier nog wel rondhangen als niemand daar bezwaar tegen heeft