Full Speed Zwolle 2005 auto selectie!

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

AXClub
Total admin
Total admin

Full Speed Zwolle 2005 auto selectie!

Post by AXClub »

In het weekend van 24 en 25 september 2005 is het weer zo ver: Full-Speed Zwolle 2005. Het is alweer de vierde keer dat Full-Speed Zwolle gehouden wordt. Dit jaar is het echter een nog groter spektakel dan voorgaande jaren!

Daarom is de AXClub werkgroep voor full speed is al aan het denken gezet voor een nieuw thema.

Bij het thema en de beurs horen uiteraard ook auto's.

Als je graag met jouw AX op de stand wilt staan (in totaal 2x5 auto's zijn nodig) kan je contact met Martin of Joost opnemen.

Alle auto's worden verzameld en daar wordt een selectie uit gemaakt.
Enkele praktische vereisten. Je werkt mee aan en bouwt de stand mee op.
Je zorgt dat jouw auto goed gepoetst is. (show staat!)

Hopelijk maken we als club er net zoiets moois van als in Rosmalen!

:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
om de beurs op Full Speed niet zo saai als vorig jaar te maken zijn er wat veranderingen doorgevoerd:

Full-Speed Zwolle is uitgebreid met allerlei super heftige aktiviteiten als drifting, racing en burn-outs. Ook wordt er dit jaar meer aandacht besteed aan entertainment. Dus een compleet podium programma zal ook in Zwolle niet ontbreken!

enkele van de Demonstraties & Activiteiten:

Driften: De liefhebbers van de geur van verbrand rubber komen ruimschoots aan hun trekken bij de demonstraties driften. Driften is een auto in een zijwaartse beweging houden met behulp van tegenstuur. Het gaat hier om de juiste gaspedaaltouch in een bocht. Dit wordt gedaan met dikke Japanse en Europese auto's zoals Nissan Skylines, Hyperstore's S13, BMW's M3 en M5.

Burn-outs: Naast de drift demonstraties worden er ook burn-out demonstraties gehouden. De kunst van een burn-out is het totaal aan gort branden van je banden maar toch de auto in bedwang houden. Dus, houd je van de geur van brandend rubber en van gruwelijke rookontwikkeling houdt, ben je op Full-Speed Zwolle op het juiste adres!

Volop entertainment
Bij het ongedwongen Full-Speed-sfeertje hoort natuurlijk ook entertainment in de vorm van spel, show, babes, muziek en optredens van diverse artiesten en DJ's.

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

reminder!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ik wil me auto wel aanmelden.. mits hij af is natuurlijk ;)
Image

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

same here...

Image

was een plaatje niet verplicht ? hehe :)
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

euh...tsja....d'r komt volgende week een andere ECU mijn kant op die zou moeten passen, dus ik heb goede hoop :)
Image

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

is het btw al bekend welke auto's er komen te staan :?: :P

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

uhm relaxed NOPE!

Cees
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Cees »

Zou deze F.S. waardig zijn ????????????????????

Maar dan voor de zaterdag , liever niet op zondag .

Image
ER IS WEER EEN Image. C 1

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by gertjuh »

die van opa vindt ik erg coowl!

Ik wil ook wel weer beried zijn om mijn auto fs waardig te maken.

de meesten kennen hem wel nu.

En dan misschien wel met WEBERS en nieuw blok
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

gertjuh wrote:
En dan misschien wel met WEBERS en nieuw blok

als je me hulp nog nodig hebt ;)
Image

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by gertjuh »

i know, sory beetje spam, maar moest ff reageren...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Misschien is het een idee om gewoon eens een standaard AX neer te zetten? Een 1.1 of een diesel bijvoorbeeld, uiteraard in prima staat? Aangezien wij een club zijn voor ALLE AX liefhebbers... en niet alleen voor dikke sportjes en GTI's! :(
Image

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

tja ik denk dat je zoiets beter op citromobile kan doen ipv full speed.. daar worden "dikke wagens" verwacht..

Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

Rob GT wrote:Misschien is het een idee om gewoon eens een standaard AX neer te zetten? Een 1.1 of een diesel bijvoorbeeld, uiteraard in prima staat? Aangezien wij een club zijn voor ALLE AX liefhebbers... en niet alleen voor dikke sportjes en GTI's! :(

en misschien is het dan heel zeker dat we er dan voor het laatst hebben gestaan.

sorry Rob maar Full Speed verplicht Getunede bolides. heel begrijpelijk

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

maar goed volgens mij loopt het nog niet echt storm...

Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

Joost wrote:
Rob GT wrote:Misschien is het een idee om gewoon eens een standaard AX neer te zetten? Een 1.1 of een diesel bijvoorbeeld, uiteraard in prima staat? Aangezien wij een club zijn voor ALLE AX liefhebbers... en niet alleen voor dikke sportjes en GTI's! :(

en misschien is het dan heel zeker dat we er dan voor het laatst hebben gestaan.

sorry Rob maar Full Speed verplicht Getunede bolides. heel begrijpelijk

De diesel van kakelbont is wel getuned, van diesel naar biodiesel :P
Maar de vraag blijft altijd, waar leg je de grens met de tuning, de mijne is qua uiterlijk ook niet standaard meer, maar het zijn wel allemaal normale citroen delen die dr aan hangen.

Mn werk staat me helaas niet toe om te komen kijken oid, op zich wel jammer, zo zou ik nog ns wat gezichten zien, hetzelfde probleem heb ik met meetings.
Mijne dr neer te zetten is ook geen optie, vanwege werk, en de verdere staat (in show conditie is ie toch niet bij inspectie van dichterbij :lol: )

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master

Post by CitroënAXDriver »

Kom op mensen :!: :!: Wie heeft er zin om met zijn AX op Full Speed te staan :?:
We hebben nu nog 4 weken dus het begint al aardig krap te worden :cry:
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

mijn auto komt er wat mij betrefd nog steeds..

ik wil dr voor de sier zelfs wel ff een motor inhangen (of eruit halen, afhankelijk vd wensen, wil dr wel een 3wielertje inzetten ;))
Image

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

Citro?nAXDriver wrote:Kom op mensen :!: :!: Wie heeft er zin om met zijn AX op Full Speed te staan :?:
We hebben nu nog 4 weken dus het begint al aardig krap te worden :cry:

zijn er zo weinig ax'n die willen staan :?

ik vind het geen probleem, ik kom sowieso zaterdag, alleen zondag moet ik nog eff kijken of alles gaat lukken

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Mekkio »

Ik moet sowieso eerst zien dat ik me project aan de gang krijg, voor ik uberhaupt kan zeggen dat ik mijn auto aan et "tunen" ben. Daarna moeten alle onderdelen ook nog es op de auto voor ik kan zeggen dat ik een "getunede" auto heb.
Naast dat, ben ik de 24e pas terug van vakantie, dus zelfs al zou ik op de stand mogen staan, ik zou echt never nooit de 24e kunnen. Ik denk overigens ook niet dat ik in 1 week tijd 2 bumpers en een set skirts kan schuren, plamuren, spuiten en monteren. Mistlampen monteren is geen punt alleen zullen ze dan nie werken, maar verder zit er dan nog een standaard spoiler op, een centrale ruitenwisser, misschien een andere antenne en hoogstwaarschijnlijk geblindeerde ramen. Ma jah, als een standaard 1.1 met wat uiterlijke aanpassingen er mag staan, denk ik niet dat ik de enige optionele persoon ben die op de stand zou mogen staan.

En ik ben het volledig eens met Joost, er moeten alleen "dikke" bakken staan. Daar is zo'n tuning show voor. Dus jah, uiterlijke aanpassingen op et level waar ik mee bezig ben, vind ik niet waardig genoeg voor een clubstand. Maar meningen verschillen daar over.

Ik zou zeggen een Geert of een Jeroen of een Sander of een Stefan of een Peter of Rock's auto (nu van Foxhunter welliswaar). Dat zijn eigenlijk altijd de standaard mensen die op een stand staan, maar zij zijn dan eigenlijk ook altijd de enigen die een auto hebben die waardig genoeg is om op zo'n stand te mogen staan...
Als klapper zou ik bij deze toch echt Sjees willen promoten om op de stand te staan. Zal de allereerste AX met een turbo zijn die op een evenement getoond wordt. Helaas zal hij niet kunnen sprinten, dus zou Rosmalen beter zijn om het "geheime wapen" uit de kast te halen, maar hij zou nu kunnen staan en dan in Rosmalen nogmaals.
Of heel misschien een Anoushka of een Slick of een Sanniesmurf, maar van de laatste hebben we al ruim een maand niets meer gehoord. Kan je denk ik wel op je buik schrijven dat die komt. Verder zou ik niet echt zo 1, 2, 3 meer iemand kunnen tippen als clubtopper, helaas.
Opa GT zou kunnen. Heeft immers een luchthapper, morettes!, een andere grille, maar verder is het eigenlijk standaard GT-spul. No offence, Opa :) Dus jah, daar zou ik nie over kunnen oordelen. Vind em niet lelijk of zo, vind em echt super, maar zou niet meteen kunnen zeggen of hij nou wel of niet Full Speed-waardig is. Is iig meer waardig als ik als mijn project af is, dat is 1 ding wat zeker is!

Locked