Als ik nog een kwart tank heb gaat mijn benzine meter beetje raar doen dan staat op op 0 en dan weer op 1/4. en dat gaat de heletijd heen en weer
Wat kan dit zijn en wat kan ik er aan doen??..
En lampje van dat bezine bijna op is knipeerd even later..
En hoeveel liter heb ik nog als het lampje aan gaat..
Is dit toevallig als je door de bocht gaat en eventjes daarna?
Want dat heb ik gewoon. Tevens zijn ze niet zo nauwkeurig, die meters van oude Franse autootjes en schommelen soms weleens ja
Ik kan je een tip geven, ik heb er ook last van. Maar zodra ik de bocht door ga, en ik zie dat mijn meter meer benzine aangeeft, tank ik altijd wat af Gratis en voor niets meer benzine
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link! Klik Hier!!
die van mij gaat in de eerste 200km geleidelijk naar het midden, daar blijft ie dan 150 a 200km staan en dan valt ie opeens naar links en gaat t lampje branden.....maar hij schommelt niet de mijne is niet besmet
Als je wilt weten hoeveel liters je nog hebt als het lampje gaat branden moet je hem ff aftanken op t moment dat ie branden gaat, kun je zo zien hoeveel er nog in zat
Bij mn dieseltje staat ie na 200 km nog op vol, de volgende 200 knalt ie ineens naar half vol (klopt wel), en na 550 ongeveer gaat ie hard richting leeg, dus echt nauwkeurig is ie ook niet
dat schommelen doen meerdere fransozen
het kan te maken hebben met je vlotter of een slechte aansluiting op je benzinetank, slechte massa (door roestig stekkertje o.i.d.)
GTE wrote:dat schommelen doen meerdere fransozen het kan te maken hebben met je vlotter of een slechte aansluiting op je benzinetank, slechte massa (door roestig stekkertje o.i.d.)
klopt een massa probleem bij de 2cv6 was/is gebruikelijk
GTE wrote:dat schommelen doen meerdere fransozen het kan te maken hebben met je vlotter of een slechte aansluiting op je benzinetank, slechte massa (door roestig stekkertje o.i.d.)
klopt een massa probleem bij de 2cv6 was/is gebruikelijk
Armando toch nog 1 (2) nuttige tips
je kan 't proberen met contactspray, of kijken of je een roestig stekkertje kan opschuren c.q. vervangen
(zit dit bij de AX ook onder de achterbank?)