Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
-
- AX Master
- Posts: 1179
- Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
- Location: 's Hertogenbosch
hij rijdt iig!!
eerst het gebruikelijke verhaal
het koste flink moeite om m uit de garage en van het pad af te krijgen.. dat is niet gemaakt om te gebruiken dus een super krappe bocht waar bovendien heel veel terinzooi lag!
1 rondje klaverstraat (toch al gauw 1km in klaverbladvorm) leverde een kokende motor en koelvloeistof dat +-2,5m hoog uit het ontluchtingsventiel spoot op..
fan bleek niet aan te slaan, dus 'proffessioneel' de fan doorgelust en dat hielp! daarna schakelaartje ertussen..
nog wel wat kleine dingetjes;
stationair is ergens +1500rpm
me uitlaat klappert vol op me draagarmbrug (tenminste, als ik geen gas geef)
verder eigenlijk nix
foto's?? helaas net in de halve schemering genomen omdat ik het vandaag verder vergeten was
garage is ook weer redelijk opgeruimt vergelijk maar es met de vorige foto's
mooi laag al zeg ik het zelf
proffesionele schakelaar, wordt nog verplaatst
mn belachelijk dure stoel (30,-) die nog naar hond stinkt ook
eigenlijk past het niet.. hendeltje af moeten breken
zo zit het nu onder de kap!
die is dus kapot, slechte foto I know.. maar wat is het? (post het zo nog wel in technisch)
morgen klepjes stellen, ontsteking en carb stellen en nog wat testrijden
maandag nieuwe accu halen, ik rij nu met die van me moeder.. mijne is ECHT dood..
eerst het gebruikelijke verhaal
het koste flink moeite om m uit de garage en van het pad af te krijgen.. dat is niet gemaakt om te gebruiken dus een super krappe bocht waar bovendien heel veel terinzooi lag!
1 rondje klaverstraat (toch al gauw 1km in klaverbladvorm) leverde een kokende motor en koelvloeistof dat +-2,5m hoog uit het ontluchtingsventiel spoot op..
fan bleek niet aan te slaan, dus 'proffessioneel' de fan doorgelust en dat hielp! daarna schakelaartje ertussen..
nog wel wat kleine dingetjes;
stationair is ergens +1500rpm
me uitlaat klappert vol op me draagarmbrug (tenminste, als ik geen gas geef)
verder eigenlijk nix
foto's?? helaas net in de halve schemering genomen omdat ik het vandaag verder vergeten was
garage is ook weer redelijk opgeruimt vergelijk maar es met de vorige foto's
mooi laag al zeg ik het zelf
proffesionele schakelaar, wordt nog verplaatst
mn belachelijk dure stoel (30,-) die nog naar hond stinkt ook
eigenlijk past het niet.. hendeltje af moeten breken
zo zit het nu onder de kap!
die is dus kapot, slechte foto I know.. maar wat is het? (post het zo nog wel in technisch)
morgen klepjes stellen, ontsteking en carb stellen en nog wat testrijden
maandag nieuwe accu halen, ik rij nu met die van me moeder.. mijne is ECHT dood..
-
- AX Master
- Posts: 1179
- Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
- Location: 's Hertogenbosch
mjah, nou volledig rijden doe ik ook nog niet hoor!
vanmorgen me draagarmbrug eronder vandaan kunnen halen.. uitlaat liep er op aan..
ratel dat ik had met me vorige bak/motor is er nog steeds.. (geen aandrijfassen, tenminste, tis niet in de bochten maar juist op het rechte stuk dus lijkt mij niet logisch)
zelfs met de fan continu draaiend wordt hij nog beetje aan de warme kant, snel richting de 110graden namelijk
er kreunt en rammelt en trilt van alles en dat kan ik niet vinden
en ik reed een stuk plastic los, de binnenkant van een wielkast voor zeg maar, en dat bleef tussen mijn wiel en de wielkast hangen waardoor het leek alsof ik een lekke band had reed niet echt fijn en heeft schade aan me band opgeleverd.
verder loopt mijn rechtervoorband aan op de bumper als ik ver instuur (pad afdraai) en me linker niet, dit omdat de bumperophanging scheef is.
bedradingsprobleem binnen heb ik nog niet op weten te lossen, als ik me handrem naar beneden doe gaat mijn ruitenwisser achter aan.. niet echt een coole functie dus ruitenwisser is afgekoppelt.
verder wel 10x nieuwe bedrading getrokken omdat de isolatiemantel steeds kapot ging tijdens het draden trekken
en het op maat gemaakte stukkie hout waar mijn schakelaars en dakklokje op moesten komen was nadat ik m gespoten had niet meer om aan te zien. Om onverklaarbare reden trok het zilver meer richting zwart en dekte het alsof ik het plankje eerst een uur in de olie gelegt had
owhja en er was een kroonsteentje helemaal weggesmolten
verder had ik vanmorgen mijn radio ingebouwd en werkte deze gewoon goed. echter hield de radio functie dr plotsklaps mee op, antenne is volledig goed aangesloten, nergens draadbreuk en zelfs een andere radio helpt niet ik heb alleen maar ruis dus!
en het geluid over me speakers klinkt raar hol en krakerig.. ook met beide radio's
vanmorgen me draagarmbrug eronder vandaan kunnen halen.. uitlaat liep er op aan..
ratel dat ik had met me vorige bak/motor is er nog steeds.. (geen aandrijfassen, tenminste, tis niet in de bochten maar juist op het rechte stuk dus lijkt mij niet logisch)
zelfs met de fan continu draaiend wordt hij nog beetje aan de warme kant, snel richting de 110graden namelijk
er kreunt en rammelt en trilt van alles en dat kan ik niet vinden
en ik reed een stuk plastic los, de binnenkant van een wielkast voor zeg maar, en dat bleef tussen mijn wiel en de wielkast hangen waardoor het leek alsof ik een lekke band had reed niet echt fijn en heeft schade aan me band opgeleverd.
verder loopt mijn rechtervoorband aan op de bumper als ik ver instuur (pad afdraai) en me linker niet, dit omdat de bumperophanging scheef is.
bedradingsprobleem binnen heb ik nog niet op weten te lossen, als ik me handrem naar beneden doe gaat mijn ruitenwisser achter aan.. niet echt een coole functie dus ruitenwisser is afgekoppelt.
verder wel 10x nieuwe bedrading getrokken omdat de isolatiemantel steeds kapot ging tijdens het draden trekken
en het op maat gemaakte stukkie hout waar mijn schakelaars en dakklokje op moesten komen was nadat ik m gespoten had niet meer om aan te zien. Om onverklaarbare reden trok het zilver meer richting zwart en dekte het alsof ik het plankje eerst een uur in de olie gelegt had
owhja en er was een kroonsteentje helemaal weggesmolten
verder had ik vanmorgen mijn radio ingebouwd en werkte deze gewoon goed. echter hield de radio functie dr plotsklaps mee op, antenne is volledig goed aangesloten, nergens draadbreuk en zelfs een andere radio helpt niet ik heb alleen maar ruis dus!
en het geluid over me speakers klinkt raar hol en krakerig.. ook met beide radio's
owhja, foto's
dit is dus zilverkleurig.. zie je het?
dan maar even iets om de woede te koelen (hard nodig)
wirwar van draden;
1 schakelaar voor de fan
1 schakelaar voor de versterker
1 klokje
er komt daar nog een hoofdstroom schakelaar en een schakelaar voor me mistverlichting en misschien wel interieur verlichting (weet ik ngo niet)
volledige feestverlichting; zie ook het lampje van het koelwaterniveau.. bijvullen helpt niet!
dit is dus zilverkleurig.. zie je het?
dan maar even iets om de woede te koelen (hard nodig)
wirwar van draden;
1 schakelaar voor de fan
1 schakelaar voor de versterker
1 klokje
er komt daar nog een hoofdstroom schakelaar en een schakelaar voor me mistverlichting en misschien wel interieur verlichting (weet ik ngo niet)
volledige feestverlichting; zie ook het lampje van het koelwaterniveau.. bijvullen helpt niet!
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven
-
- AX Master
- Posts: 1501
- Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
- Location: Eindhoven