Damns, het houd niet op. Hooienkoorts, schoolziek, VERKOUDEN.....
Verdorie, loop mijn neus maar op te halen. Ik dacht dat ik steeds maar verkouden was. Ik naar de dokter... Zow jongen, de vorige neus operatie van 3 jaar geleden is niet flekkenloos verlopen! Je slijmvliesjes hebben de boel weer verziekt... Neusschot staat scheef, je slijmvliezen zijn zodanig opgezet dat we die moeten verwijderen blabla..
Ow dokter en nu?.. Moet je weer opgenomen worden voor een tweede operatie! Whaaaaaaaa! Not again
Voel me soms net een AX GT, soms blijf je aan die luchtfilters klooten om ze maar goed te krijgen
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link! Klik Hier!!
Toevallig ook last van vele malen per jaar een bloedneus?
Ik zelf heb ook een vorm van hooikoorts. Rond maart, april en mei als het beetje goed weer is heb ik om de zoveel tijd een bloedneus en rode ogen. Erg irritant als je in de kroeg staat, en je hebt opeens een bloedneus.
Ken dat, dat is gelukkig wel over. Heb trouwens wel oogdruppels voor jeukende ogen, helpt echt mega goed! Beetje irritant om erin te gooien, maar het helpt!
Maar ik weet wat je bedoeld, heb het vaak gehad. Zat ik in de bios, neus snuiten, en daar ging het weer.. Leek wel een vrouw! Begint ook eens in de maand spontaan te floeien
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link! Klik Hier!!
Die oogdruppels vind ik een echte ramp. Ik krijg die dingen er maar niet in. In de betreffende maanden als ik er last van heb slik ik pilletjes genaamd Kestine. Werkt ook super.
Maar die bloedneuzen komen ook altijd op de meest irritante momenten. Midden in een discotheek, of tijdens een tentamen ofzo.
Ik slik ook Kestine, maar ik heb zo'n erge hooikoorts dat die niet helpen, en oogdruppels al helemaal niet bij mij.
Maar spuiten e.d. ook niet.
Ik heb een apparaat met rode lampen (voor in je neus), heet Bionase, stond laatst onder een andere naam in de krant (Limburg's Dagblad/De Limburger), maar dat helpt dus wel echt!
En roken helpt ook voor een minuut of 15
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
bad_my84 wrote:Bloedneus komt van de medicijnen, heb ik ook
Ik slik ook Kestine, maar ik heb zo'n erge hooikoorts dat die niet helpen, en oogdruppels al helemaal niet bij mij. Maar spuiten e.d. ook niet.
Ik heb een apparaat met rode lampen (voor in je neus), heet Bionase, stond laatst onder een andere naam in de krant (Limburg's Dagblad/De Limburger), maar dat helpt dus wel echt!
En roken helpt ook voor een minuut of 15
Kestine heb ik net tegen de bloedneus Heb wel het idee dat het ieder jaar wat minder heftiger wordt. Dit jaar heb ik bijna geen last van mn ogen gehad, en maar paar keer een bloedneus.
Zal ik even irritant zijn en zeggen dat ik nog nooit in mijn leven een bloedneus gehad heb? (Afkloppen!) Volgens mij ben ik daar echt een van de weinigen in