Vandaag heeft mijn AX een professionele poetsbeurt gehad. Hij is zo ontzettend ROOD nu! Gewoon zonde om mee te rijden, straks wordt ie weer vies. Eigenlijk moet ik er ff foto's van maken maar ik ben zo gaar als wat dus dat stel ik denk ik even uit tot morgen.
mooi zo! hebben ze niet al je verse lak van je dikke musketier bumper afgepoetst ik zal het dan ook wel zo als jij zegt binnenkort in levende lijve zien.
Vandaag de Musketier onderspoiler gemonteerd en gaas in de bumper gemaakt. Het is echt mooi vind ik zelf. Foto's duren nog ff want heb thuis geen i-net meer.
De uitlaat hebben we er gelijk die zondag al opgezet. Nu hangt ie ook goed, de rubbers waren te kort waardoor ie tegen mijn achterbumper trilde. Nu gelukkig helemaal naar het zin met langere rubbers
Ben nu hard aan het bedenken of ik mijn AX wel of niet wil verlagen. In eerste instantie alleen aan de voorkant, ik vind het namelijk wel een stuk mooier staan. Twijfel alleen nog ff over het comfort (zie ander topic) Als ik um ga verlagen zal het in oktober zijn, tegelijk met de APK ofzo.
Whahaha, denk dat ik hem wel ga verlagen. Tenzij er ineens heel veel mis is met de APK en dat me geld gaat kosten maar daar ga ik nog heel even niet van uit. Nu nog iemand zien te vinden die mijn skirts kan spuiten
Vanaf zondag ben ik 3 heerlijke weken op vakantie. Oostenrijk, Italie en Gent. Gebeurt in de tijd dus niets aan de AX (helemaal niks zelfs, hij staat dan 3 weekjes stil) en ik zal denk ik ook niet op het forum zijn. 26 september kom ik weer thuis!
GRRRRRRRRRR! Mijn AX maakt een wazig geluid, waarschijnlijk ligt er een aandrijfas totaal aan gort of er ligt een wiellager uit. Alleen was het gister donker en konden we dus niets zien