help, raar geknak....ow en lichten probleem

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Dat knakken is volgens mij ook een motorsteun. Die zou ik eerst allemaal nog eens natrekken. Gewoon voor het geval er eentje los zit.

De sensor van het achteruitrijlicht is inderdaad die sensor midden op de versnellingsbak van bovenaf gezien.

Rest van de verlichting zou ik niet zo kunnen zeggen. Je kan proberen alle stekkers in je motorruimte even los te halen schoonmaken en weer vast te klikken. Dan gaat het om die 3 stekkers bij je remcilinder en de stekkers van je koplampen. Ook kan je even kijken of er misschien een paar zekeringen zijn gesprongen. Wat onwaarschijnlijk is want links en rechts is de verlichting apart gezekerd.

Ow zit me net te bedenken. Bij mijn auto kon ik de stekker van de achteruitsensor en een stekker van het gasklephuis omwissellen. Ik weet niet of dat bij jou auto ook kan. Maar daar kan je ook even op letten. Dat zou en de storing en de brandende verlichting verklaren.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Angelika
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by Angelika »

ook al trek ik de sensor van de achteruit los....die stomme lamp blijft branden :S

geel is ie trouwens...als ik de goede heb :P
en verwisselen met andere kan niet...kabel is te kort...

ow en waar moet ik de draad om de ecu uit te lezen perecies aan vastmaken?? dat stekkertje dat loshangt aan dat ding???
LIEF, KLEIN, ONSCHULDIG, MAAGD, MOEDER....en AXtravaganza

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

ANGELIKA wrote:
ow en waar moet ik de draad om de ecu uit te lezen perecies aan vastmaken?? dat stekkertje dat loshangt aan dat ding???

klopt groenstekkertje 1 van die 2 connecties in de connector heeft een metaal plaatje en werkt dus.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Post Reply