wat is de boete ondertussen?
dat lijkt me een redelijk handige vraag
Rijden op zonnebloemolie illegaal!
Moderators: Rock's, webmasters
q01z wrote:wat is de boete ondertussen?
dat lijkt me een redelijk handige vraag
Taak straf! 100 uren in een frietzaak patat bakken, of met de kerst achter een olibollen kraam kruipen
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Kakelbont wrote:Maarre dat het verboden is is inderdaad te belachelijjk voor woorden. Vanaf 2005 moet elke lidstaad van de EU voldoen aan de norm dat 2% van al het wegverkeer op biobrandstof rijdt. In Duitsland halen ze dat bijna. En in Nederland nog geen 0.001% Houdt dus in dat onze regering eind dit jaar enorme sancties (miljoenen praten we dan over) krijt opgelegd vanuit Brussel.
In 2010 moet zelfs elke lidstaat 10% van al het wegverkeer op Biobrandstof hebben rijden. Ken je nagaan wat een boetes we dan krijgen van de EU.
Waarom denk je dan ook dat ze zoveel boetes gaan geven aan iedereen? Geld moet toch ergens vandaag komen
accijna naheffing loopt op was de accijns op iets van 1000 liter ofzo. Maar dan loont het nog. Ow voor de duidelijkheid. De politie mag je tankinhoud niet controleren. Dat mag alleen de douane
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX liefhebber
Kakelbont wrote:Vanaf 2005 moet elke lidstaad van de EU voldoen aan de norm dat 2% van al het wegverkeer op biobrandstof rijdt. In Duitsland halen ze dat bijna. En in Nederland nog geen 0.001%
En door het plantaardig rijden missen ze bergen accijns natuurlijk.
Bergen accijns kunnen ze nooit missen als 0,001% van Nederland op biodiesel rijd.
Regeren is vooruitzien is het gezegde. In Nederland kunnen ze dus NIET regeren!
Voorzitter Saxo 16V Club & Club C2 Sportive
Saxo 1.6i 16v '00
Saxo 1.6i 16v '03
Saxo 1.5 D X '97
AX 1.1i Volcane '94
Saxo 1.6i 16v '00
Saxo 1.6i 16v '03
Saxo 1.5 D X '97
AX 1.1i Volcane '94
-
- AX Master