leuk sprintje

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Eric
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Eric »

als je kijkt naar de pk gewicht verhouding, dan kom je met je ax 1.1i al best ver,
als je dan ook het ideale toerengebied aanhoud kom je vaak heel ver,

even wat nieuws over de c2 vts, die heeft enorm koppel vanaf 2500 toeren, daardoor kan je in 3 van 40 enorm lang doorgaan, en in 4 haal je 170, doortrekken is dan ineens heel anders, als je er gebruik van maakt, en die andere auto niet, dan haal je ze meestal in.

knuffel je ax nu maar even :

Few people were aware of it at the time (and even fewer recall it now), but the Visa GTi of 1985 had the same suspension and engine as the legendary Peugeot 205GTi, but it weighed even less. This gave it a giant-killing power-to-weight ratio, enough to launch it to 60mph in 8.8 seconds, and on to a dizzying top speed of 120mph - so it could give today's C2 VTS a run for its money.

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

Ik heb ook iets leuks meegemaakt vandaag:

Ik stond bij het stopt toen en er stopte een BMW (geloof 318) naast me.
Ik trok flink hard op en bij het volgende stoplichten stond ie weer naast me, vrolijk lachen.
Toen het groen werd trok ie met een beetje wheelspin, maar ik hield 'm bij tot 50km/h :D , toen gaf ie het op.

Nu moet ie toch wel haast niet weten hoe ie fatsoenlijk moet optrekken of niet echt zijn best hebben gedaan anders kan dit toch echt niet met mijn 1.1 carb blokkie.

Mijn dag iig weer goed 8)
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

tank_driver
AX Master
AX Master

Post by tank_driver »

een colega van mij heb ook zo`n 318 die is ook zo traag stond ook met grote ogen te kijken toen ie me achterbumper voorbij zag zoeven :lol:
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

Post Reply