Browny wrote:van een vriend van marcel (artic) volgens mij.
Fout fout fout !
Die is van mijn tweelingbroer
dat grijze scherm is overgens een overgebleven stuk van zijn vorige ax welke total los was deze heeft hij toen gekocht voor weinig met achterschade en het scherm overgezet, de auto word opnieuw gespoten eerdaags (lamborgini oranje ofzoiets)
de uitlaten komen van een golf2 af, hij is behoorlijk handig met een lasapparaat.
Last edited by Drake on SunAug14, 2005 7:53:10 PM, edited 2 times in total.
Die is van de broer van Drake, die heet Bob(by) en heeft ongeveer 2 posts op het forum, vandaar dat de auto hier niet zo bekend is...
Jammer genoeg was ik niet bij de meeting gisteren. Ik had verwacht moe te zijn van rit na de vakantie, bleek niet zo te zijn dus alsnog ergens heen gegaan, met anderen. En helaas hadden die - ook al reden we er pal langs - geen zin in AX-meeting . Dus volgende keer beter.... Of gewoon expres alleen op pad gaan als ik de A27 moet hebben
Die is van de broer van Drake, die heet Bob(by) en heeft ongeveer 2 posts op het forum, vandaar dat de auto hier niet zo bekend is...
Typisch rariteitje hier op het forum als je die link van mijn foto kopi?ert.
Omde een of andere reden wordt "citroen.realisatie.net" dan neergezet als "Citro?n.realisatie.net", dus met hoofdletter C en een trema op de e.
Geen idee waarom dat gebeurd maar in ieder geval werkt de link dan niet meer.
@AANVULLING: ikzelf had hierboven C I T R O E N gezet, ookal maakt het systeem daar nu kennelijk in beide gevallen citroen van
Last edited by 2Black on MonAug15, 2005 5:47:16 PM, edited 1 time in total.
Overigens... Lees nu dat de politie langskwam.
Volgens mij pakken ze heel vaak heel langzaam parkeerplaatsen, zodat ze een ander stukje snelweg kunnen patrouilleren. Ze laten dus een hele zooi auto's voorbij gaan zodat ze weer andere mensen tegenkomen. En dat ze tegelijkertijd de parkeerplaatsen mooi in de gaten kunnen houden is natuurlijk leuk meegenomen...