Ik ben nog niet helemaal zeker of ik kan komen. Ik wil HEEEEEL graag want sinds de laatste meeting is mijn AX behoorlijk veranderd. Maar ik zit dus nog steeds met mijn schoonvader die dan zijn verjaardag vier. Ik weet alleen nog niet precies hoe laat maar kan er in ieder geval niet onderuit....
Ik overweeg te komen, moet nog even de planning fine-tunen.
Als ik kom dan zal dat echter wel met Elsje de CX zijn want Brockje de AX is voor andere doeleinden in gebruik.
Moeten dan ook nog 2 kinderen mee, sowieso fijner in een limousine.
Maar wil heel graag een aantal van die mooie AX'en op een rij zien.
SHIT! Ben bang dat het mij niet gaat lukken. Iedereen is rond 14 uur uitgenodigd op die verjaardag (of half 3 ofzo) dus dat wordt wel heel erg haasten. Kan er wel vroeg zijn maar dan zijn jullie er allemaal nog niet ofzo
Anouschka wrote:SHIT! Ben bang dat het mij niet gaat lukken. Iedereen is rond 14 uur uitgenodigd op die verjaardag (of half 3 ofzo) dus dat wordt wel heel erg haasten. Kan er wel vroeg zijn maar dan zijn jullie er allemaal nog niet ofzo
ik vast wel! enne jij hoeft er toch niet om 14:00 te zijn
Ik ga het wel even zien hoe ik het wil gaan doen. Mocht het niet lukken, gemaakte afspraken blijven wat mij betreft gewoon staan. Dat regelen we dan via de post of ik scheur het land weer ff rond met mijn AX.
Kan natuurlijk ook om 16.00 ofzo nog wel op die verjaardag komen
Je hebt vast nog wel een versnellingsbak liggen tussen je puinzooi,....ff de hogedruk erop, plantje uit de tuin van de buren trekken, en je hebt een prachtige plantenbak incl. plant voor moeders.
of een aandrijfas.... zeg je gewoon dat het een kruidenstampert is (ja die bestaan)
wees craetief,..dan kom je ook een beetje van je spullen af.
Je hebt vast nog wel een versnellingsbak liggen tussen je puinzooi,....ff de hogedruk erop, plantje uit de tuin van de buren trekken, en je hebt een prachtige plantenbak incl. plant voor moeders.
of een aandrijfas.... zeg je gewoon dat het een kruidenstampert is (ja die bestaan)
wees craetief,..dan kom je ook een beetje van je spullen af.