GVD! Geloof dat mijn schoonvader dan zijn verjaardag viert. Hoor ik net. Maaaaaaaaaaar meestal is dat vanaf 15.00 uur ofzo dus dan scheur ik denk ik eerst wel naar Nieuwegein. Ik ga mijn best doen in ieder geval! Moet lukken!
@ Kmvtr: Ja de Devil demper zit er ook onder! Moet um alleen nog wat lager hangen want nu trilt ie af en toe tegen mn bumper en dat klinkt gaar
Anouschka wrote:GVD! Geloof dat mijn schoonvader dan zijn verjaardag viert. Hoor ik net. Maaaaaaaaaaar meestal is dat vanaf 15.00 uur ofzo dus dan scheur ik denk ik eerst wel naar Nieuwegein. Ik ga mijn best doen in ieder geval! Moet lukken!
Tuurlijk kom je even langs! En je hebt een goede reden om te gaan toch! (verlagingsveren)
Denk dat ik ook maar langs ga komen Maar ook voor mij geldt; ik moet wel weer op tijd weg.
Heb naar alle waarschijnlijkheid een feestje wat in de middag begint. Maar aangezien de meetings nooit tot laat zijn, moet et nie echt een probleem zijn
Ik zal eens kijken of ik de GT meeneem maar ik denk dat het de C5 V6 Carlsson van Vaders gaat worden wat ik moet nog iemand van Schiphol halen op de terug weg!
peter wrote:Ik beloof nog niets, maar er zit een kansje in dat de 16v klaar is, en dan ben ik sowiezo van de partij
Anders sla ik een keertje over
Eigenlijk moest je twee weken DAARNA komen h?... naar Heerlen... met de 16V.
Ik ben er deze keer zeker NIET bij. Ik ga de week daarna op vakantie en
daarna METEEN door naar Heerlen naar het AXCLUB-weekend dus ik zie
jullie daar dan wel oke.
mensen die willen duwen zijn altijd welkom!!! maar ik laat de motor maar gewoon draaien tijdens het muziekgeweld...
ik heb er iniedergeval weer vet zin in, t'is alweer veel te lang geleden voor mij.....
en ik heb ook weer een paar veranderingen bij de ax uitgevoerd, o.a. sportuitlaat van dynamics, en de bumper is aangepast met een zelfgemaakt hitteschild, dus weer genoeg te showen....
zie jullie dan,
groeten allemaal van artic met zijn greenthunder machine