Wendy aka CitroWen
Moderator: webmasters
Na de meeting vandaag al wat spul rijker:
- klokje met zonneklepjes;
- strip met typeplaatjes, nu de strip zonder plaatjes, het ging ons om de plaatjes;
- werkplaatsboek van de AX
Alleen nog achterlichten om door de keuring te komen(februari) en 2 hoofdsteunen die bij mijn bekleding passen.
Bedankt !
- klokje met zonneklepjes;
- strip met typeplaatjes, nu de strip zonder plaatjes, het ging ons om de plaatjes;
- werkplaatsboek van de AX
Alleen nog achterlichten om door de keuring te komen(februari) en 2 hoofdsteunen die bij mijn bekleding passen.
Bedankt !
Als juf heb je natuurlijk wel een stoere auto nodig om bij de KidzZz in de smaak te vallen!
Ja een standaart GT interieur. Och kan gebeuren met die hoofdsteunen he, was al blij dat je ze bij je had hoor.
We zijn op Full-speed Zandvoort op de stand van Citrofriends, met de Xsara. de meesten van jullie zullen de auto vandaag wel gezien hebben.
Hopelijk zie ik jullie daar ook eens, enne het was gezelli vandaag....
We zijn op Full-speed Zandvoort op de stand van Citrofriends, met de Xsara. de meesten van jullie zullen de auto vandaag wel gezien hebben.
Hopelijk zie ik jullie daar ook eens, enne het was gezelli vandaag....
Als juf heb je natuurlijk wel een stoere auto nodig om bij de KidzZz in de smaak te vallen!
Zo het was weer een vruchtbare middag op de sloop, er stond namelijk een zwarte GT type 2.
- Ik heb weer andere zonneklepjes, nu met klepje voor de spiegel.
- Een motorkap voor als mijne naar de spuiter gaat.
- De klapraampjes met de zwarte rand..........
- Ik heb weer andere zonneklepjes, nu met klepje voor de spiegel.
- Een motorkap voor als mijne naar de spuiter gaat.
- De klapraampjes met de zwarte rand..........
gister bij Wendy/Lodie bezig geweest met een hart-transplantatie.
helaas verliep eigelijk niets zoals het hoorde.. alles zat belachelijk vast, niets wilde daarna weer opnieuw vast en dingen paste niet die wel hoorde te passen..
toch met veel gevloek het blok erin gekregen.. dat keurig stationair liep! heel netjes zelfs.. alleen nog een probleem heeft met gasgeven (valtie uit.. lijkt te verzuipen)
was wel een gezellig dagje! alleen zwaar vermoeiend..
06:00 ogpestaan
06:15 vertrokken
09:00 aangekomen
23:45 vertrokke
02:15 aangekomen
foto''s zijn niet al te best gelukt maar geven wel een leuke indicatie:
helaas verliep eigelijk niets zoals het hoorde.. alles zat belachelijk vast, niets wilde daarna weer opnieuw vast en dingen paste niet die wel hoorde te passen..
toch met veel gevloek het blok erin gekregen.. dat keurig stationair liep! heel netjes zelfs.. alleen nog een probleem heeft met gasgeven (valtie uit.. lijkt te verzuipen)
was wel een gezellig dagje! alleen zwaar vermoeiend..
06:00 ogpestaan
06:15 vertrokken
09:00 aangekomen
23:45 vertrokke
02:15 aangekomen
foto''s zijn niet al te best gelukt maar geven wel een leuke indicatie:
Heey mark jij bent snel met de foto's.
Leuk om ff te zien, minder leuk is dat ze vandaag nog steeds niet wil.
Tja, wat was er mis mee, te duur om door de garage te laten maken en onderdelen te laten vervangen, dus dachten wij dan maar een ander blok.
Misschien is het een kleinigheidje, hoop dat we er snel achter zijn!
Volgende keer beter, enne mark alweer een beetje bij geslapen??
tot de volgende keer, groetjes!!!
Leuk om ff te zien, minder leuk is dat ze vandaag nog steeds niet wil.
Tja, wat was er mis mee, te duur om door de garage te laten maken en onderdelen te laten vervangen, dus dachten wij dan maar een ander blok.
Misschien is het een kleinigheidje, hoop dat we er snel achter zijn!
Volgende keer beter, enne mark alweer een beetje bij geslapen??
tot de volgende keer, groetjes!!!
-
- AX liefhebber
Zo we zijn weer even aan de knutsel geweest met de AX.
Inmiddels zit er een ander injectiehuis in, deze is wel in orde.
We hebben de ECU van Joost geleend, auto startte niet...............
ECU van de sloop, auto startte niet.................
Slechte stekker vervangen, auto startte niet................
Iemand enig idee????
Ik heb al wel een andere kabelboom, woont er misschien iemand in de buurt die deze er in kan zetten???????
Hulp gezocht!!!!
@ Joost: Alvast bedankt en tot zondag.
Inmiddels zit er een ander injectiehuis in, deze is wel in orde.
We hebben de ECU van Joost geleend, auto startte niet...............
ECU van de sloop, auto startte niet.................
Slechte stekker vervangen, auto startte niet................
Iemand enig idee????
Ik heb al wel een andere kabelboom, woont er misschien iemand in de buurt die deze er in kan zetten???????
Hulp gezocht!!!!
@ Joost: Alvast bedankt en tot zondag.
-
- AX liefhebber
Alarm is het niet > dat probleem had ik ook met die auto van christa. Zekering van het alarm had ik eruit gelaten, toen deed de brandstofpomp het niet.
Zekering er weer in en toen deed ie het wel.
Probeer eens goed aan alle draadjes van de stekkers op het injectiehuis te frummelen. Kan best zijn dat er een draadje geen contact meer maakt ofzo. Ergens een draadbreukje.
Zekering er weer in en toen deed ie het wel.
Probeer eens goed aan alle draadjes van de stekkers op het injectiehuis te frummelen. Kan best zijn dat er een draadje geen contact meer maakt ofzo. Ergens een draadbreukje.
Ik wil slapend sterven, net als mijn Opa......
niet schreeuwend en huilend zoals zijn bijrijder!
Blaat het niet , dan schaapt 't niet
hmmmm, welke baarlo is het??
Bij maarbree of bij steenwijkerland/zwartewaterland??
Misschien dat ik nog wel ff de moeite neem om in de auto te klimmen als ik tijd heb (in geval van dat eerste). De flevopolder is voor mij ook een dikke 150 km knorren, beetje van de gekke dus.
Bij maarbree of bij steenwijkerland/zwartewaterland??
Misschien dat ik nog wel ff de moeite neem om in de auto te klimmen als ik tijd heb (in geval van dat eerste). De flevopolder is voor mij ook een dikke 150 km knorren, beetje van de gekke dus.
Ik wil slapend sterven, net als mijn Opa......