Ik wordt al een jaar lang gepest met korrelige stapeltjes kleuren die iemand zijn trots voor moeten stellen ..... telefoons kunnen GEEN foto's maken, dit is een fabeltje om de telefoons populair te maken....
al heb je een moie auto waar je trots op bent,..... dan moet je ook voor mooie foto's zorgen.......het liefst nog om een mooie locatie.....een auto op een grasbedje vind ik erg onrealistisch...of je moet een 4x4 fotograferen....
Maar ik vind de camera in een telefoon toch wel HEEEL handig.
Voor mogelijke ongelukken... voordat je iets losmaakt. foto maken. En je weet weer hoe het vast moet.
Heb zelf een 640x480 cameratje erin zitten. Maar tegenwoordig is 1.3mpixel al bijna standaard. En 2 megapixel is er al.
Dan zijn toch vrij nette foto's. En binnekort komen er micro lenzen voor gsm camera's uit. En dan begint het pas echt!
Maar goed. Een echte digitale camera blijft nog steeds mooier.
Ik heb een Samsung E700 met VGA-cameraatje... en als achtergrond MIJN AXje.
Dit heb ik gedaan zodat ik ALTIJD en OVERAL kan bellen ?n mijn AX kan bekijken,
zelfs als de autop niet in de buurt is Met andere woorden... IDEAAL DIE CAMERA-TELEFOONS
Citro?nAXDriver wrote:Ik heb een Samsung E700 met VGA-cameraatje... en als achtergrond MIJN AXje. Dit heb ik gedaan zodat ik ALTIJD en OVERAL kan bellen ?n mijn AX kan bekijken, zelfs als de autop niet in de buurt is Met andere woorden... IDEAAL DIE CAMERA-TELEFOONS
Hmmmmm... das toch weer interessant
Vandaag ben ik niet in een zeikbui, dus vind ik ze geweldig..... maar ik hou er niet van om hele slechte foto's te zien ..... net als een cd speler die overslaat of een DVD die stoort...oow... uitkijken nu...anders kom ik weer in een zeikbui
die camera's zijn gewoon ideaal als je een mooie meid hebt liggen krikken, zij in slaap valt, jij je broek aantrekt, snel nog een fotootje maakt en je ervan tussen maakt
Anders geloven ze je natuurlijk nooit
Hmmm, tis al laat, dan gaat bokkie al richtig "droomtoestand". Ook wanneer ik nog in vertikale positie ben en de oogjes nog geen invloed van zwaartekracht ondervinden
Ik wil slapend sterven, net als mijn Opa......
niet schreeuwend en huilend zoals zijn bijrijder!
bokkie wrote:die camera's zijn gewoon ideaal als je een mooie meid hebt liggen krikken, zij in slaap valt, jij je broek aantrekt, snel nog een fotootje maakt en je ervan tussen maakt
Anders geloven ze je natuurlijk nooit
hehe. Geloven ze het dan wel? Of gaan ze vragen wie die foto heeft gemaakt.
Mark wrote: hehe. Geloven ze het dan wel? Of gaan ze vragen wie die foto heeft gemaakt.
"weer op internet geweest?"
Op kantoor is er al een keer een echo onder mijn neus geschoven. Door een meid met een nog platte buik.
Daar zit ik 's ochtends op te wachten En, trouwens, da's pas grofkorrelig....
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
ff afwachten hier ook, dat er dadelijk geen kleine hollandse oostenrijker in een buikje aant groeien gaat Daar is in de vorm van een grapje ooit eens over gesproken, maar ik moest toch wel ff extra ventilatie hebben vanwege de stijgende temperatuur.
Dat zou wel een (ontiegelijke) domper zijn op het hele buitenlandse avontuur
Ik wil slapend sterven, net als mijn Opa......
niet schreeuwend en huilend zoals zijn bijrijder!