Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

Nice marc! Ideaal zo'n tent 8)


Maarreh 1 ding, ben je niet bang voor kleurverschil met de deur?

Groeten!
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Kakelbont wrote:Maarreh 1 ding, ben je niet bang voor kleurverschil met de deur?


jawel! daarom wordt die ook gespoten ;)
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

vandaag was weer zenuwslopend!

de dag begon slecht naar mijn mening en tot een uurtje of 2/3lukte er ook werkelijk nix;
-blanke laklaag op mijn achterscherm was direct gaan druipen en daarna heel raar streperig opgedroogt.. schuren en opnieuw spuiten hielp niet.. ik laat het nu maar doen :roll:
-mijn ruiten opnieuw beplakken met folie bleek ook een moeilijke! ondanks dat het me de vorige weer (proef) wel perfect gelukt was) hadden ruit en folie vandaag echt ruzie met elkaar en kon ik ze niet tot in het einde der dagen met elkaar verbinden
-mijn motorkap droogde raar op de 1e keer.. zaten vlekken in waar de verf gewoon helemaal niet gehecht had maar ook niet meer aanwezig was! (huh?) opschuren en 2e poging resulteerde in vetvlekken (toch echt goed ontvet!!) die er eerst niet inzaten :roll:
nu zittie wel goed in de lak, is hij alleen op een rare manier dof

dingen die wel goed gingen:
-kooi zit op zijn plek! helaas barste daardoor mijn voorruit op 2 plekken
-rechterzijkant is bijna helemaal strak (deuken eruit)
-motorkap staat egaal in de lak (nu nog glimmen)
-linkerdeur staat PERFECT in de lak, nu nog blank en dat durf ik eigenlijk niet meer :oops:
-linkerachterscherm staat redelijk in de lak en zo lang de zon goed staat is het heel mooi!

linkerkant zo goed als af dus! behalve dan mijn voorzijscherm, dat moet opnieuw nadat ik het liet vallen :(

foto's volgen straks! maar mijn eten brand aan
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

FOTOS!
vanwege de felle zon zijn ze allemaal niet mooi belicht.. so be it.. andere keer beter

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

morgen ga ik naar RedDevil, en donderdag komt mijn vriendin dus ik ga waarschijnlijk vrijdag pas verder! :(
Image

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Jammer dat je foto's het allemaal niet doen marc :(

Cees
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 598
Joined: ThuJan20, 2005 7:39:27 PM
Location: GORINCHEM
Contact:

Post by Cees »

Raar eerst deden ze het wel :cry:

Maar we wachten wel op het eind resultaat , en dan in levende lijve .

Als ik dan m,n AX nog eens in een andere kleur wil weet ik waar ik moet zijn :lol:
ER IS WEER EEN Image. C 1

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

fotos doen het idd ff niet

IP-adres is gewijzigt bij de provider dus ik moet alle foto's ff omzetten ;(
Image

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Ik vind je provider eigenlijk maar kl*te :oops:

Kon vanmiddag al nix zien bij jou en nu bij red-devil ook maar een paar :cry:
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Heb je foto's net maar ff handmatig bekeken, ziet er goed uit :!:

Hoeveel kost dat overspuiten je nou aan verf e.d.?
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

bad_my84 wrote:Heb je foto's net maar ff handmatig bekeken, ziet er goed uit :!:

Hoeveel kost dat overspuiten je nou aan verf e.d.?


dankje :)

euhmm spuitbusje rood kost 11,- zonder korting
je hebt er zo'n 10 nodig..
dan nog 2a3 blanke lak.. a 6,-
goedkoop is het dus niet ;)

en ik doe mn dak niet eens he :roll:
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

foto update van vandaag;
ik heb ondanks het weer best veel kunnen doen.. de hele linkerkant in elkaar gezet (op de skirts na), mn versterker en tweeters gemonteerd, dakbekleding erin en goed vast, goede velgen eronder, motorkap gemonteerd.

helaas moest ik plots mijn tent afbreken nadat ik in de lucht moest springen en grijpen om m weer op de grond te zetten..

maar goed, foto's!:
Xsara + ax zonder tent
Image
nogmaals
Image
linkerkant compleet! (rare kwaliteit foto dit :?)
Image
mooi he :oops:
Image
mn mega spoiler :) (plastic zak zit daar expres, anders regent het in)
Image
deze kant moet nog;
Image
speciaal voor Edwin..
Image
rolkooi uitzicht! check ook gelijk; versterker, tweeters en mn nieuwe dakplaatje! de originele met de lampjes paste niet meer dus nu ben ik een nieuwe aan het bouwen.. kost nog wel ff wat moeite hoor :roll:
Image

zo dat was het wel weer
foto's van me geheime project hou ik nog ff voor me :roll:
Image

KMvrtr
AX Master
AX Master
Posts: 1090
Joined: FriSep12, 2003 9:21:33 PM
Location: Almere

Post by KMvrtr »

klapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklapklap




Applaus, dus

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

whahahaha
dankje antoine :D

wauw een fan ;)
nu nog die framepjes volgende week en dan kan ik ook daadwerkelijk zitten :roll:


heeft er trouwens iemand een idee waar ik stalen buisjes vandaan kan toveren? hier op het eiland is nix :? en zo zit die kooi niet vast!
Image

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

He marc, waarom spuit je m niet in 1x helemaal over?? Je hebt nu super veel kans op kleur verschillen en nu heb je 2x heel veel werk met voorbereiden (ontvetten en spuitinstallatie afstellen etc)...
Op de foto ziet t er netjes uit maar zie ik goed dat je de achterstijl bij de achterraam niet hebt gespoten en daar kleurverschil hebt?

zeker mooie kooi!!
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

die raamspijl is expres niet gespoten.. maar dat krijg je nog wel te zien (hoop ik.. ouders zijn het er totaal niet mee eens)

kleurverschil is niet zo heel erg aangezien al het rood vd auto opnieuw gespoten wordt.. het wordt nooit zo mooi als laten doen dat weet ik, maar het prijsverschil is momenteel doorslaggevend.. :)

en ik ben (op het linkerachterscherm na) erg tevreden met het resultaat!
Image

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

:D

Ziet er lekker uit Marc :P
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

whoei!

motorblok problemen lijken ook opgelost! :D

maar daarover later meer
Image

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

Ben benieuwd hoe je je motorblok probleem gaat oplossen :idea: maar zal wel goed komen!! Succes knutselaar :P
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Goh.....

Ben jij toevallig ook goed in skirts spuiten? :wink:

Post Reply