bad_my84 wrote: Die heb ik nog niet gezien, en ik heb ook nog geen mooie papiertjes binnen gekegen.
jij hebt ook maar een 1.1 toch?
Ja, hoezo? 130/140 is geen probleem, 150 begint moeilijker te worden En harder heb ik nog niet gereden, want dan zou ik toch de pech hebben dat ik plotseling politie achter me heb
150!!! wordt dat moeilijk dan zou ik hem toch mar eens na laten kijken ik rij met gemak 165...okeey mischien het verschil datie van mij Injectie is en op langer stuke tuftie door naar 175.....:D:D
hermien wrote:150!!! wordt dat moeilijk dan zou ik hem toch mar eens na laten kijken ik rij met gemak 165...okeey mischien het verschil datie van mij Injectie is en op langer stuke tuftie door naar 175.....:D:D
Ik wordt altijd opgejaagd door vrachtwagens .
Als de snelweg heeeeeeeeeeeeeeel laaaaaaaaaaaaang is haal ik max 137
op de teller, dus zo"n 130 echte kilometers denk ik
Nu met gereviseerde kop en nieuwe pakkingen.
Vaarwel olie lekkage!!!!!!!!!!!!!! :wave
Ik heb in Duitsland met 3 mensen (incl. ikzelf) en bagage (achterbak vol en de halve achterbank) nog 180 gehaald, wel heuveltje af Ook had ik dat een keer al in m'n eentje met wind tegen op de A7.
MUSKETIER wrote:Mijn GT heeft de 200 gehaald op de afsluitdijk!!
Moet met die van mij ook wel lukken! Maar nog niet zoveel tijd gehad daarvoor M'n 205 GTi had ook 205 km/h gehaald, kon nog wel door maar het ging toen al niet zo snel meer. Maar vooral de acceleratie en tussensprintjes waren gaaf daarmee. Met 120 terug naar z'n 4... Hmmmm
Vooral bij het stoplicht is het leuk. Mensen kijken dan van: Wat moet hij met z'n oude rammelbak (ik vond m'n 205 1 brok emotie, net als de BX'en trouwens, ook vette bakken) en dan trek je ze er wel uit, zo vet was dat
Ja Klopt jongens in hun stoeren CRX, Corsa, Kadett, Calibra enz altijd lachen tot dat ze eruit werden getrokken door mijn BX 16V!!!! dan was het huilen! of 3 keer proberen en 3 keer eruit getrokken worden!
gister was het weer es een "aan de kant ik heb haast dag" ben 3x!!!! vlak voor een rotonde of stoplicht ingehaald door grote bakken 1xbmw 2x mercedes om vervolgens achter stoplicht/rotonde een paar honderd meter verder weer vlak achter ze te zitten....beetje scheurten is leuk....maaruh deze zakenmannetjes meten echt eens onthaasten ;-
)
Laatst ingehaald door... een Fiat Stilo Abarth (was niet zo raar, kon 'm nog een aardig eind bijhouden in z'n slipstream), en... een Yamaha R1, op z'n achterwiel!