Et waarden velgen van een GTI?????

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Sander GXI
AX driver
AX driver

Et waarden velgen van een GTI?????

Post by Sander GXI »

Wie weet wat de ET waarden is wat er onder een GTI past.
Ik kan het niet vinden op de standaard velg en ik wil het wel graag weten voor ik andere velgen ga aan schaffen.
het is allemaal nix zonder een ax.
Lol

Ooit wel eens een kapotte corolla langs de weg gezien.
Het is een valstrik.

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by thommes »

je kan de velgen van peugeot, ford en citroens er onder zetten of multisteek velgen maar die zijn meestal niet echt mooi (mijn mening) teveel gaten zegmaar. je steek is 4x108. je kan er 6j of 7j onderleggen als ik het goed heb. de et waarde moet je even aan q01z vragen, die weet dat allemaal wel. Suukzes met zoeken!!

thommes
**Stay Tuned**
Image
Image

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

thommes wrote:de et waarde moet je even aan q01z vragen, die weet dat alelmaal wel

lol :D wat een eer Thommes!!
enige ET die ik echter kon vinden was ET18..
ik denk dat Geert dit beter weet
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

ET ligt tussen de 15 en de 20.....Ford heeft ET 35 !! .. gaat dus niet....zoek naar peugeot of Citroenvelgen !!! . en niet die van een 206 !! = ET 25 !

7J (breedtemaat) gaat volgens mij ook niet, maar dat weet ik niet zeker.....

Banden..... niet breder dan 195/45/15 of 185/55/15 aanpassen van spatbordranden is noodzakelijk bij deze maten, en gele koni's achter is aan te raden.

TOEVALLIG... weet ik voor een prikkie nog een set OZ Supertourismo's (in mijn ogen de velg der velgen) te vinden inclusief nog prima banden in de maat die jij nodig hebt :shock:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by thommes »

195-40-16 gaat ook nog he rocks kijk maar bij AX_POWAH zijn wie is wie. vertel is meer over die turismo's :wink: misschien zijn er ook wel andere gegadigden..
**Stay Tuned**
Image
Image

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

ik was idd de 16ers vergeten ........ maar wie rijdt er ook met zo'n aso maat :wink: :wink: :wink:

375,- voor suprt's vind ik erg weinig....... maar ze zijn helaas verkocht....http://www.peugeotgticlub.nl/viewtopic.php?t=8339

maar als tip zou je eens op het 106 forum kunnen kijken.... daar kom je nog wel eens wat tegen met jouw steek en de geschikte bandenmaat.
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Post Reply