[OUD] Kevin aka kakanox (AX GT 1.6 8V '90)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

....en de AX? heb je eindelijk een 1.6.....
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

jah.. ik weet 't.. en dan heb ik geen vervoer meer nodig. woon dadelijk bij een station en m'n werk is letterlijk TEGENOVER het station, echt nog geen 100 meter lopen.

krijg al die reiskosten vergoed.. dus.. what's the point of driving anyway.

zodra ik de deur uit moet voor m'n nieuwe werkgever krijg ik een leasekarretje, en door de slimme regeling van m'n werkgever hoef ik geen eerste auto te hebben om toch goedkoop te kunnen verzekeren...

dus oldtimer + gas = veel geld voor andere leuke dingen...

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 484
Joined: SatMar19, 2005 2:13:55 AM
Location: Amstelveen
Contact:

Post by Mekkio »

kakanox wrote:zo, en nu ben ik weer arm :( fors geflitst met de 2002, toen ik 'm op ging halen dus... en hij was nog niet gekeurd :cry:


Hoe hard reed je dit keer? :o

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ey kev,

wat ist nou? want ik las in het topic bij Sjees dat je eigenlijk van plan was om m eerst nog af te bouwen? dus gaattie nou weg of niet?

zou natuurlijk wel leuk zijn om ook deze 1.6 in de club te houden.. of iig af te krijgen zodat we kunnen zien wat je ervan gebakken hebt :)
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

ik bouw 'm af, ga 'm niet eerder weg doen.. anders draai ik VET verlies. nu valt 't dan mogelijk wel mee..

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

kakanox wrote:ik bouw 'm af, ga 'm niet eerder weg doen.. anders draai ik VET verlies. nu valt 't dan mogelijk wel mee..


Yeah right, kan me niet voorstellen dat jij alles wat je erin hebt gepompt er nog uit krijgt....
Freude am Fahren.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

master-arnie wrote:
kakanox wrote:ik bouw 'm af, ga 'm niet eerder weg doen.. anders draai ik VET verlies. nu valt 't dan mogelijk wel mee..


Yeah right, kan me niet voorstellen dat jij alles wat je erin hebt gepompt er nog uit krijgt....


hij heeft het over verlies minimaliseren he.. dat is wat anders dan alles terug verdienen :)

ach laten we het hopen voor m :) je kan zeggen wat je wilt, kevin heeft met zijn ax ook een hoop tegenslag gehad.. en hij verdient met zijn ax ook wel eens een meevallertje :roll: (over andere meevallertjes hebben we het hier niet ;))
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

q01z wrote:hij heeft het over verlies minimaliseren he.. dat is wat anders dan alles terug verdienen :)

ach laten we het hopen voor m :) je kan zeggen wat je wilt, kevin heeft met zijn AX ook een hoop tegenslag gehad.. en hij verdient met zijn AX ook wel eens een meevallertje :roll: (over andere meevallertjes hebben we het hier niet ;))


ach ja.. ik denk dat iedereen z'n kritiek hier maar eens voor zich moet gaan houden, als er iemand recht heeft op een grote bek hebben ben ik het nog altijd wel.
ik heb nu een - zij het gevaarlijk en lelijk - rijdende AX met een 115 pk sterke 1.6 in het vooronder. Met een rode motorkap, zonder achterklep, maar wel met een hoop vermogen waar het merendeel hier nog een puntje aan kan zuigen. En dan zit er nog niet eens een spaghettispruitstuk op. Kan iedereen dus lullen wat ie wil, maar ik heb m'n woorden hiermee waargemaakt.

Hij gaat overigens NIET weg, m'n vriendin gaat erin rijden, ik af en toe. Ben momenteel bezig met zoeken naar een decente oldtimer.

Well well, als ik binnenkort weer een camera + internet heb (voorlopig even niet, ben net verhuisd en heb het druk zat met m'n nieuwe baan en m'n studie) zal ik wel eens foto's plaatsen. Verder laat ik de kemphaantjes hier even voor wat het is... het is werkelijk triest hoeveel slap en achterbaks gelul er in deze club zit...

Erg jammer!

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 597
Joined: SunFeb13, 2005 10:05:17 PM
Contact:

Post by thommes »

ja heb je misschien wel gelijk in, er wordt veel gepraat in deze club maar dat komt ergens vandaan he kerel. kijk als jij gemiddeld 10 berichten per dag post kan je ook veel tegen reacties verwachten he :wink: waar het veel van komt is dat jij zo enorm veel plannen hebt en die allemaal eerst gaat vertellen. veel van de mensen hebben hier de instelling van Feyenoord 8) geen woorden maar daden en willen eerst zien en dan geloven. ik denk dat dat de frustraties opwekt bij veel mensen. verder heb ik niks tegen jou en je plannen, leuk zelfs dat je zo ver gaat om te kijken hoe een ax daadwerkelijk in elkaar zit en wat je er allemaal mee kunt. ik zou zeggen veel succes met je verhuizing en met wat je dan ook allemaal verder mee bezig bent (ik persoonlijk heb het niet meer bij kunnen houden

thommes
**Stay Tuned**
Image
Image

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Post by 2Black »

Ach, zonder wilde plannen begin je toch ?berhaupt niet aan een hobby?
Jullie moesten eens weten wat ik allemaal nog aan onze CX en AX zou willen doen, of beter wat ik in m'n dromen zou willen doen.
Voor mij is hardop praten over m'n voornemens ook gewoon een stimulatievorm.

Ik wens iedereen met wat voor idee, uit te voeren of uitgevoerd, h??l veel succes toe.
En puur praktisch gezien...., lease-auto's zijn een prachtige uitvinding!
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Ik voel me niet aangesproken, zie hier maar 1 iemand met een grote mond...

Hoeveel keer ben je al verhuisd in 6 maanden?
Hoeveel AXen heb je al gehad in 6 maanden?
Hoeveel studie's heb je al gedaan?
Hoeveel banen en salaris-verhogingen heb je al gehad?
Hoeveel te dikke prenten?
Hoe haal je 116pk uit een 1.6 met standaard 90 pk en een gechipte ecu?
Hoe kun je in vredesnaam een 2002Tii hebben, die dingen zijn goud waard en jij hebt nog niet eens geld voor een camera?

Sorry dat ik zo reageer, volgensmij ben je echt wel een goeie gozer en ik wil je zeker niet beledigen, maar je komt soms zo ongeloofwaardig over op sommige van ons..... Ligt dat aan ons of aan jouw enthousiasme?

Nogmaals sorry, wil je echt niet beledigen ofzo....
Freude am Fahren.

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

master-arnie wrote:Ik voel me niet aangesproken, zie hier maar 1 iemand met een grote mond...


weet je het zeker? zeker geen spiegel bij je?

master-arnie wrote:Hoeveel keer ben je al verhuisd in 6 maanden?


1x naar een tijdelijke woning in Juli 2004, 1x naar een appartementje in Juli 2005, en nu ben ik gaan samenwonen.

master-arnie wrote:Hoeveel AXen heb je al gehad in 6 maanden?


4. voor onderdelen.

master-arnie wrote:Hoeveel studie's heb je al gedaan?

Hogere Informatica in Eindhoven in 2000/2001 en Internationale Bedrijfskunde in 2005 (nu nog)

master-arnie wrote:Hoeveel banen en salaris-verhogingen heb je al gehad?


Ik heb ong. 2 jaar als landmeter gewerkt, toen 2 tijdelijke banen gehad en nu heb ik weer een baan voor langere duur, met een decent contract en een heerlijk salaris.

master-arnie wrote:Hoeveel te dikke prenten?


voldoende, aangezien ik veel en hard rijd

master-arnie wrote:Hoe haal je 116pk uit een 1.6 met standaard 90 pk en een gechipte ecu?


Mijn 1.6 heeft standaard geen 90 pk, maar 102. Verder heb ik een origineel uitlaatspruitstuk en een gechipte ECU, daarnaast heb ik via eBay GOEDKOOP aan een andere cilinderkop kunnen komen die iemand met kennis van motoren voor me bewerkt heeft. Kop is geflowed en er zitten 2mm grotere kleppen in. Er zat volgens hem al een niet volledig originele nokkenas in, maar een Groep N (dus niet bijster snel, maar binnen de toleranties aangepast).

master-arnie wrote:Hoe kun je in vredesnaam een 2002Tii hebben, die dingen zijn goud waard en jij hebt nog niet eens geld voor een camera?


Ik heb de 2002 met geluk gekocht, stond om gerestaureerd te worden. De beste man was overleden, weduwe verkocht de auto's. Er stond ook nog een M1, f.y.i... 65K kon die weg.

master-arnie wrote:Sorry dat ik zo reageer, volgensmij ben je echt wel een goeie gozer en ik wil je zeker niet beledigen, maar je komt soms zo ongeloofwaardig over op sommige van ons..... Ligt dat aan ons of aan jouw enthousiasme?


Dat ligt aan mijn enthousiasme en aan jullie, ik wil HEEL graag met mensen delen wat voor plannen en ideeen ik allemaal heb.. en met wilde plannen en ideeen kom je heel ver in dit leven.

master-arnie wrote:Nogmaals sorry, wil je echt niet beledigen ofzo....


Dat heb je hier en daar wel een beetje gedaan. Maar goed, no hard feelings. Hoop dat 't nu allemaal duidelijk is.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Dat ligt aan mijn enthousiasme en aan jullie, ik wil HEEL graag met mensen delen wat voor plannen en ideeen ik allemaal heb.. en met wilde plannen en ideeen kom je heel ver in dit leven.


Ok, das duidelijk :wink: En wij willen graag foto's delen, dus keihard bewijs :lol:

No hard feelings at all!!
Freude am Fahren.

KMvrtr
AX Master
AX Master
Posts: 1090
Joined: FriSep12, 2003 9:21:33 PM
Location: Almere

Post by KMvrtr »

Hmmm, belangrijkste wordt vergeten in dit draadje.


Proficiat met het samenwonen, maak er wat leuks van met zijn twe?en! :D


Wat niet onverlet laat dat ik graag foto's zie. Vooral die 2002 graag, maar vriendin is ook goed... :wink:

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

veel geluk met samenwonen en een fijne tijd samen in je nieuwe huis veel succes. Gr Js :wink:
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

oh ja enne fotos natuurlijk :P
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

thnx guys.. APS rolletje is bijna vol, binnenkort nog even foto's maken van m'n nieuwe ideeen... tot snel! ;)

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 535
Joined: ThuOct21, 2004 1:24:47 PM
Location: Den bosch
Contact:

Post by bokkie »

Laat je niet zo opnaaien kevin! Je hebt aan niemand hier verantwoording af te leggen over hoe of wat. Ik vind het idd ook jammer dat er zoveel geouwehoerd wordt hier in de club en er veel mensen zijn die roepen maar jammergenoeg geen actie ondernemen.

Daarom staat bijv. die auto van christa nu ook bij mij na een half jaar stil te hebben gestaan.

Veel succes met samenwonen, de studie en de toekomst :wink:
Ik wil slapend sterven, net als mijn Opa......
niet schreeuwend en huilend zoals zijn bijrijder!

Blaat het niet , dan schaapt 't niet

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 484
Joined: SatMar19, 2005 2:13:55 AM
Location: Amstelveen
Contact:

Post by Mekkio »

bokkie wrote:Laat je niet zo opnaaien kevin! Je hebt aan niemand hier verantwoording af te leggen over hoe of wat. Ik vind het idd ook jammer dat er zoveel geouwehoerd wordt hier.


Helemaal met je eens, maar jammer genoeg doe je daar vrij weinig aan. Naar mijn weten heb en hou je dat overal :) Het is dus aan jezelf om daar gehoor aan te geven of niet. Maar desondanks ben ik het mee eens dat het jammer is dat er geouwehoerd wordt...

Ma jah, je hebt tenminste een dikke 1.6 onder je motorkappie liggen :D Dus wens ik je ook veel suc6 toe met je nieuwe "project": Samenwonen ;)

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 535
Joined: ThuOct21, 2004 1:24:47 PM
Location: Den bosch
Contact:

Post by bokkie »

denk dat dat projekt nooit afkomt maar je continu tijd en moeite in gaat blijven stoppen :P

Het begin van zo'n projekt duurt voor mij nog wel een x aantal jaar, ik hou me nog ff bezig met andere zaken :wink:
Ik wil slapend sterven, net als mijn Opa......
niet schreeuwend en huilend zoals zijn bijrijder!

Blaat het niet , dan schaapt 't niet

Post Reply