jah! zoniet hebbie een shit verzekeringBuks wrote:ok dus ik kan eigenlijk per direct switchen naar een voor mij meer voordelige verzekering?
Wat betalen jullie aan verzekering en bij welke maatschappij
Moderator: webmasters
Ben WA verzekerd bij Bovemij. Kost me nu 33 euro nog wat per maand. Heb eerste jaar no claim er op zitten 
Last edited by Anouschka on FriMar25, 2005 8:10:06 PM, edited 1 time in total.
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
jij bent een nepzeeuw.. je zit meer in eindhoven dan in zeeland!q01z wrote:zlm,
279,- p/j inclusief extra inzittende verzekering en nog iets..
0jaar schade vrij
goedkoop he.. zeeuw zijn
ik betaal overigens:
"1.1" Plaisir >> 48 eur./mnd., WA+ verzekering. WA was 40,34.
1.4 GT inj. >> 55 eur./mnd., WA+ verzekering. WA = 47,80.
Zit bij Univ?, goeie service! Ben 22 jr., 0 jaar schadevrij (kon m'n jaren niet meenemen bij de vorige verzekering
Ik ben natuurlijk wel een belg en dat geld niet voor nederland maar voor de andere belgen onder ons. Ik ben verzekerd onder mijn moeders naam onze verzekeringsagent weet dit en laat het gewoon toe. Ik heb dit jaar 349.46 euro betaald voor 1 jaar en daar zit gewoon rechtsbijstand in en ik zit aan bonus malus 2 (dankzij mijn moeder). zou ik de verkering op mijn naam nemen dan zat ik nu aan een 700 ? 800 euro per jaar en dat kan ik dus niet betalen hoor.
oh ja ben 24 en heb 2.5 jaar mijn rijbewijs schadevrij.
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
Ax_Dude
- AX liefhebber

Verooke wrote:Ik ben natuurlijk wel een belg en dat geld niet voor nederland maar voor de andere belgen onder ons. Ik ben verzekerd onder mijn moeders naam onze verzekeringsagent weet dit en laat het gewoon toe. Ik heb dit jaar 349.46 euro betaald voor 1 jaar en daar zit gewoon rechtsbijstand in en ik zit aan bonus malus 2 (dankzij mijn moeder). zou ik de verkering op mijn naam nemen dan zat ik nu aan een 700 ? 800 euro per jaar en dat kan ik dus niet betalen hoor.
Ik heb t net t zelfde geregeld
Ik betaal 34 euro per kwartaal aan wegenbelasting.Verooke wrote:ik weet wel dat je daat 25% btw op alles moet betalen. maar hoe dat zit met de wegenbelasting en andere weet ik niet.
maar hoe zit dat eigenlijk met de wegenbelasting in NL. ik bedaal in B voor mijn AX 150.82 voor een jaar.
Dus 136 euro per jaar, ook een beetje goedkoper dus.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
-
Rock's
- AX super weirdo

Ik ben ook begonen op mijn moeders naam,...met 55% no claim...
Toen ik 24 was heb ik hem op eigen naam laten zetten,.....en rara,....van mijn tussenpersoon mocht ik de no claim gewoon meenemen
Ik heb geen idee wat ik nu betaal,.....maar het zal niet veel zijn (ik gok tussen de 10 en 15,- per maand)
Ik zit bij Nationale Nederlanden via een tussenpersoon.
Toen ik 24 was heb ik hem op eigen naam laten zetten,.....en rara,....van mijn tussenpersoon mocht ik de no claim gewoon meenemen
Ik heb geen idee wat ik nu betaal,.....maar het zal niet veel zijn (ik gok tussen de 10 en 15,- per maand)
Ik zit bij Nationale Nederlanden via een tussenpersoon.

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
Kakelbont
- AX Master Spammer

Dan ben ik reserve zeeuw. Zit ook bij ZLM, lekker goedkoop. Mijnes was wel iets duurder dan die van Marc, maar mijn auto is dan ook een stuk zwaarder...kakanox wrote:jij bent een nepzeeuw.. je zit meer in eindhoven dan in zeeland!q01z wrote:zlm,
279,- p/j inclusief extra inzittende verzekering en nog iets..
0jaar schade vrij
goedkoop he.. zeeuw zijn
ik betaal overigens:
"1.1" Plaisir >> 48 eur./mnd., WA+ verzekering. WA was 40,34.
1.4 GT inj. >> 55 eur./mnd., WA+ verzekering. WA = 47,80.
Zit bij Univ?, goeie service! Ben 22 jr., 0 jaar schadevrij (kon m'n jaren niet meenemen bij de vorige verzekering)
Enneh unive is echt een goeoie verzekering inderdaad, maar wel duur...
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Heb laatst een berekening gedaan op de site van de Hema, die is goedkoop ! Maar ja, is het wat ?
Ik betaal nu 41 euro voor WA plus, 1 jaar no claim (heb voor de ax GT ca 6 jaar geen auto meer gehad, dus voorgaande no claim was weg...)
En bij Hema ga ik ca. 28 euro betalen.
Misschien stap ik wel over... Maar ik ben benieuwd of iemand ook een auto verzekering bij de Hema heeft.
Vindt het zo moeilijk om de voorwaarden uit te pluizen.
Ik betaal nu 41 euro voor WA plus, 1 jaar no claim (heb voor de ax GT ca 6 jaar geen auto meer gehad, dus voorgaande no claim was weg...)
En bij Hema ga ik ca. 28 euro betalen.
Misschien stap ik wel over... Maar ik ben benieuwd of iemand ook een auto verzekering bij de Hema heeft.
Vindt het zo moeilijk om de voorwaarden uit te pluizen.