Ik moet zeggen dat het schakelen met die flippers erg leuk, handig en
tamelijk vlot gaat... Het viel me echt niet tegen hoor

Ook met optrekken... je staat voor het stoplicht... je hoeft nix in te trappen...
Dan is het groen... te schopt dat gaspedaal helemaal in en flipperd een paar keer
en hoppa... we zitten binnen no-timeop 90 km/u en dat binnen bebouwde kom...
Het grote voordeel duz is dat je wel moet (kan) schakelen, maar dat je
gewoon gas kan blijven geven...
Mocht je in een luie bui zijn... dan kan je 'em ook nog op "automatic" zetten.
Dan is eht duz gewoon een automaat, maar dat lijkt me nix... ik wil wel wat te schakelen hebben

Van binnen is de C2 hetzelfde als de C3, lekker luxe, veel ruimte voorin,
maar bij de C2 niet heel erg veel ruimte achterin...
Het duidelijkste minpunt vond ik de veren... WAT EEN STUGGE BAK ZEG


De verkoper vertelde mij dat de VTS-versie NOG ERGER is... nix voor mij duz.
Totzover deze review
