ik wilde vandaag mijn linkerzijkant afmaken.. maar dat had ik dus vandaag helemaal niet moeten doen! ik weet niet wat er met me is.. maar niets lukt er en ik ben knal sago! zal wel zijn omdat me neefje me vanmorgen om 9uur wakker kwam maken
eerst dus mijn linker zijpaneel opnieuw opgeschuurt.. wat helemaal niet wilde lukken.. steeds oude lak onder mijn schuurpapier zodat ik gewoon het geheel steeds stroever maakte en helemaal niet glad kreeg
maar ik met mijn koppigheid gewoon toch spuiten.. dus dat paneel kan nu helemaal opnieuw! helemaal krassen en bobbels en oneffenheden erin.. en bovendien heel veel vuil/stof van buitenaf

verder wilde ik 2 gaten wegpolyesteren met een matje.. vorige keer al de hars vergeten.. blijkt er nu geen verharder bij die kuthars te zitten!! kan ik daar ook niet bij verder
uit frustratie heb ik dus net over de hele breedte van mijn motorkap een kras gemaakt.. krassen op het dak (hardhandig telefoon eraf pakken) en mijn telefoon bijna door de muur van het huis gegooit (ding kaatst terug en is nog heel.. tis een wonder)
nu zit er ook nog een heel mysterieus gat in de badkamerdeur
ik haat mezelf