a-iks-gee-tee-ie wrote:Haha mijn virendin zo van: Wat ga je nu allemaal doen? En ik: Ben op internet bezig. En zei: Wat moet je dan met die AX en die krik? En ik: Het forumspel winnen ! hahah
Wanneer win je het spel eigenlijk! Ik moest maar weer eens mee doen!
Eriks wrote:Wanneer win je het spel eigenlijk! Ik moest maar weer eens mee doen!
Iemand vraagt om een plaatje... als jij de eerste bent met een plaatje dat wordt goedgekeurd,
dan mag jij om een plaatje vragen... best populair spel dit
what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?what's next ?
Ik bedoel echt zo?n klein kruiwagenwieltje waar normaal gesproken niet harder dan 70-80 km/h mee gereden mag worden. Ben onlangs nog door een of andere gladiool met 140-145 ingehaald, terwijl die bak op zo?n ballonbandje stond.
Ik wil slapend sterven, net als mijn Opa......
niet schreeuwend en huilend zoals zijn bijrijder!
een 3-gaats thuiskomertje? ik weet niet of die wel bestaan eigenlijk, ax heeft standaard zo'n reservewiel en peugeot 106 volgens mij ook.
misschien 4-gaats?
Last edited by Browny on WedJul20, 2005 1:47:14 PM, edited 1 time in total.
bokkie wrote:Die vraag had ik eigenlijk al verwacht. Weet namelijk ook niet of er driegaats thuiskomertjes bestaan. Maak het ok niet makkelijk natuurlijk he
Smart heeft trouwens ok driegaats > misschien heeft die een thuiskomertje ipv reservewiel. Zal me iig niks verbazen.
Maar iig, doe gewoon maar een "Citroën" met thuiskomertje. 3gaats/4-gaats schei? egal.
Smart heeft geen reserve wielen. Enkel een spuitbusje