Haantjesgedrag en irritaties

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Haantjesgedrag en irritaties

Post by Rock's »

Helaas zijn er toch een paar mensen op de club die het nodig vinden om elkaar te irriteren en ruzie uit te lokken....

Ze verzieken het voor de rest !

Wij hebben hier een gratis club, we hebben moderators die dagelijks de boel netjes proberen te houden, en het enige wat zij zouden willen zien is dat iedereen respect voor elkaar heeft !!! (niet alleen zij)

Ik zit verdomme gisteren nog tegen mijn vrouw te vertellen dat ze bij de AXclub zou gebroederlijk voor elkaar zijn :?

Laten we niet op een kinderachtige manier ruzies uit gaan lokken hier.....

DENK NA VOORDAT JE IETS PLAATST, en hou het gezellig !......VOOR IEDEREEN !

En vanwege het artikel in de autoweek willen de meeste leden dat bezoekers een goede indruk krijgen over deze club...
Last edited by Rock's on FriJul15, 2005 9:50:41 PM, edited 1 time in total.
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

precies Rock's.. denk na voordat je plaatst.. niet als 't kwaad al geschied is. vind dat ik me inhoudelijk nog redelijk netjes houd. Zoals je weet val ik niemand lastig die mij niet lastig valt ;)

AX_Powah
AX Master
AX Master

Post by AX_Powah »

rocks je moet ook begrijpen dat er op een gegeven moment irritaties op treden als er constant onzin verschijnt waar niemand niets aan heeft.

Ik heb ook al wat voor de club gedaan (camping weekend deels mee geregeld tijdens 1e full speed rosmalen) en las het forum altijd graag maar omdat er tegenwoordig zo weinig boeiends op staat kijk ik steeds minder.

Ik ben in ieder geval zeer zeker niet op zoek naar ruzie en wil ook nix verknallen maar hier iets verkopen en een topic schoonhouden is hier gewoon niet mogelijk en dat moet anders kunnen vindt ik.
Ik voel me wel lastig gevallen door onzin-spammers!

En ik ben het volledig met kevin eens: DENK NA ALS JE IETS POST!!!!!
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Wat de ene irritant vindt, vind de andere juist weer leuk.... :wink:

spammers heb je.... mij maakt het niet uit als er gespammed word (tot bepaalde hoogte) in mijn verkooptopic,......dat houdt hem lekker bovenaan de lijst :wink: :lol:

Het belangrijkste van deze club vind ik dat we lol hebben met z'n allen,.... op de 2e plaats komt nuttige info..... tussen alle spam zitten ook wel nuttige dingen...

Aan spam kan je weinig doen,..... een (voor sommige mensen) "grappige" opmerking in een verkooptopic is snel gemaakt....... het enige wat je eraan kan doen is accepteren en de voordelen ervan zien........up :D

Cheers, en hou het gebroederlijk...... we hebben allemaal dezelfde interesse !
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

lang leve papa Rocks :)

we zitten hier idd voor de gezelligheid :P ik bedoel, ik ben super moe.. wilde eigenlijk nog wat lezen en morgen niet al te laat op.. maar ik MOET gewoon alles lezen omdat ik dat leukv ind (en verslaafd ben) voordat ik naar mijn bedje ga.

tuurlijk wil iedereen beter zijn dan de ander met zijn/haar auto.. tuurlijk is het gras bij de buren altijd groener dus moet je bij jezelf het gras spuiten met verf.. maar laten we dat idd met een lolletje doen!

we kennen elkaar hier allemaal al redelijk van het forum en meeting enzo, je weet wat je aan elkaar hebt (of niet hebt) en dus ook wat je kan verwachten.. en soms moet iedereen gewoon na een weekje axclub-forum-spammen eens nadenken over wat hij/zij heeft gepost.. doe ik ook! en ik post toch een hoop onzin ;) maar gelukkig wel al de helft van wat ik deed..

laten we weer allemaal vriendjes/vriendinnetjes zijn en allemaal veel van elkaar houden :roll: :D

en nu bedtijd
Image

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

idd en wees gewoon voorzichtig met het posten van namen.. de mensen in kwestie voelen zich van zelf wel aangesproken..
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

AX_POWAH wrote:rocks je moet ook begrijpen dat er op een gegeven moment irritaties op treden als er constant onzin verschijnt waar niemand niets aan heeft.

.....

En ik ben het volledig met kevin eens: DENK NA ALS JE IETS POST!!!!!

Dit vind ik nou ook....het lijkt steeds erger te worden, je bent zo een uur per dag kwijt als je alles een beetje bij wilt houden. En wat lees je dan? Onzin :(
Dit wekt alleen maar ergenis op, en ik denk dat het daarom goed is als bijvoorbeeld de post-counter verdwijnd....sommige leden moeten eens nadenken wat (en waar!!) ze posten....voor de BS is het "club cafe" bedacht.
Image

AX_Almere
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by AX_Almere »

amen en ode aan peter
-----> AX <-----

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Om even in te gaan op het feit dat het gras bij de buren altijd groener is. Volgens mij valt dat toch wel mee hier? Ik merk niet echt veel van jaloezie. Kan ook aan mezelf liggen, ik ben niet snel jaloers :wink: Ik vind het juist leuk om te zien wat iedereen verandert aan zijn AX, de een heel veel de ander wat minder. Maar feit blijft gewoon dat de AX een mooie auto is, standaard of getuned. Toch? :D

tank_driver
AX Master
AX Master

Post by tank_driver »

klopt!!! eens met allen! een grapje moet kunnen tussen de handige info of verkoop topic`s maar oke daar is ook het clubcafe "gezellig ouwe hoere :) " voor en als je geen spam wil in je topic zet je dat er gewoon bij. :)

wij zijn vriendjes jij en ik
de beste vriendjes jij en ik lalala lalalala
lalalalala lalalalala
vriendjes voor altijd.
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

Gelukkig weet ik niet waar dit over gaat en dat houd ik lekker zo :bye
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

tegenwoordig kan je nergens meer normaal iets lezen. Zelfs de mail kost uren tegenwoordig met allemaal spam! Het is toch leuk om zo nu en dan een dolletje te maken.

Naar mijn idee heb ik op al mijn vragen nuttige informatie gekregen, hier en daar een discussie omdat misschien een onderdeel op een andere plaats zit..

Ik vind het geen autogarage hier wat zich moet vereren om te verkopen, het is iets voor erbij, om ons AX rijders, een beetje bij elkaar te brengen...
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Post Reply