ja, het kenteken is natuurlijk nep maar origineel gevonden h?.
De velgen is niet erg hoor, heb ze goedkoop gekocht en we gebruiken ze niet zo veel (15" enkel op de lange parcours). Ik heb gisteren een setje 106 rallye's (steelies) gekocht, vindt ik ook zonde om te beschadigen hoor! Wel makkelijker te herstellen.
Meestal zijn het er een 9/10 wedstrijden per jaar in Belgi?. Deze zijn van de vas (vlaamse autosportfederatie) en die rijd ik zeker. Dan zijn er ook evenveel van de asaf, deze tellen voor het waalse kampioenschap (franstalige) Die rijd ik soms om wat extra geoefend te hebben voor de vas kampioenschappen. Maar die tellen dan niet mee omdat ik ze toch niet allemaal rijd. Nu komen er nog 4 slaloms. Via volgende link kan je de datums zien.
Vorige week was er 1 in Zutendaal (17km van maastricht), daar ben ik 2de in mijn klasse geworden. http://www.vas.be/bezoekers/slalom/kalender.htm
Ow ja, je mag ook meedoen met je eigen wagen met een dagvergunning, zoals die witte ax met nummer 33. Is een vriend van me, had eerst de rode gekocht was een 1000cc met 45pk Dan na 1 wedstrijd verkocht en een 1100 gekocht aangezien je in klasse 1 tot en met 1100cc mag meedoen.