Weet iemand ook nog een goeie in de buurt van Maastricht?
Op de Locht in Kerkrade ligt een kleine. Is op hetzelfde terrein als het Roda stadion.
Heb er zelf eens stalen GT velgen gekocht (met slechte banden) voor 15 euro.
Weet iemand ook nog een goeie in de buurt van Maastricht?
Op de Locht in Kerkrade ligt een kleine. Is op hetzelfde terrein als het Roda stadion. Heb er zelf eens stalen GT velgen gekocht (met slechte banden) voor 15 euro.
Das wel een nette prijs
Ik wil binnenkort eens gaan kijken voor wat kleine dingetjes, en misschien kom ik met wat geluk nog iets interessants tegen, je weet maar nooit
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Ik moet zeggen dat ik nog nooit op een sloop ben geweest en ik me dus helemaal nix kan voorstellen van zoiets Nou jah... alleen dat wat je wel es in films ziet, maar das denk ik toch echt niet etzelfde
Ik zou niet eens weten of er hier in de buurt wel een sloperij is. Had wel es ergens iets gezien dat we in Amstelveen een sloop hebben, maar kan me helemaal niet herinneren ooit een sloperij hier te hebben gezien
Mekkio wrote:Ik moet zeggen dat ik nog nooit op een sloop ben geweest en ik me dus helemaal nix kan voorstellen van zoiets Nou jah... alleen dat wat je wel es in films ziet, maar das denk ik toch echt niet etzelfde
Het lijkt er toch wel een beetje op.
Je rijen met gesloopte auto's staan, achter elkaar, op elkaar of in rekken.
En dan heb je ergens binnen nog een heleboel rekken die vol liggen met dynamo's, sturen, enz.
En meestal lijkt het een grote puinzooi
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
auto bedrijf/sloop broekhuis in Albergen kan je ook goed terecht die zijn ook niet te beroerd om even te helpen. zelfde als pril in enschede.
Ook zitten er in Enschede een aantal die goed en goedkoop zijn.
Marc01 wrote:Nog goeie sloperijen in omgeving (max 30 km) alkmaar??
Probeer eens de blauwe bergen achter de bp-station aan de ringweg richting Heerhugowaard of rij anders door naar Hoorn naar sloperij de Ooijevaar die heeft altijd wel wat ax-en staan ..
Grtz
WeetJeWel
Helaas is de ax overleden.. maar hij zit mij nog diep in het hart .. Helaas toch geen AX maar een peug 106 1.5d .. Tja moet kilometers maken voor me werk en dat is met bezine niet leuk meer .....
ZX-Cruiser wrote:Iemand enig idee of Gaos nog wat snellere Saxo's/106jes heeft staan?
nope helemaal niks er staat een 106 1600 xsi.. maar daar is niks meer van over.. maar wat zoek je precies.. ik heb een `106 rallye type 2 voor onderdelen er bij .. zie mijn wie is wie...