mensen ik was laatst beetje interessant aan het doen onder de motorkap, zie ik ineens 2 stekkers los hangen waarvan ik geen idee meer heb waar die op zaten..
hopelijk kunnen jullie mij vertellen waar deze horen?
deze ligt aan de bestuurderskant achter de koplamp los zie foto:
en deze stekker hangt ook zo alleen:
draad gaat motorblok in, maar waar moet de stekker op?
ik heb een ax 1.1 carbu + openluchtfilter en zonder overbodige troep zoals hitteschild...
losse stekkers onder de motorkap
Moderators: vtspower, webmasters
die bij de verlichting kan je volgens mij ook voor je stadslicht gebruiken.. weet ik niet zeker hoor. maar dat is gewoon iets van de verlichting en volgens mij trouwens iets voor de mistlichten als ik het zo typ..
ik denk dus dat het een aansluiting is voor je mistverlichting maar dat weet ik niet zeker hoor!
die 2e kabel die je in je hand houd moet je gewoon weer braaf terug stoppen, dat is een kabel wat een 1 of andere sensor, weet zo ff niet welke.. deze hoort los te zitten (of iig bij je bobine in de buurt op een clipje, bobine is dat zwarte cilinder-ding met een bougiekabel eruit) dat is een kabel om iets uit te lezen
ik denk dus dat het een aansluiting is voor je mistverlichting maar dat weet ik niet zeker hoor!
die 2e kabel die je in je hand houd moet je gewoon weer braaf terug stoppen, dat is een kabel wat een 1 of andere sensor, weet zo ff niet welke.. deze hoort los te zitten (of iig bij je bobine in de buurt op een clipje, bobine is dat zwarte cilinder-ding met een bougiekabel eruit) dat is een kabel om iets uit te lezen