Stroboscoop licht in morette lamp inbouwen
Moderator: webmasters
Stroboscoop licht in morette lamp inbouwen
Ik zit al een tijdje met het idee om stroboscoops in te bouwen in de morette koplampen.
Het gaat mij om de 2 buitenste lampen. De normale verlichting. Zat zelf te denken om met een heel klein boortje een gaatje in de unit bij te boren. En het gat uiteindelijk tot de grote van de stadslichtfitting op te boren.
Daarna ff met hamerite de randjes aantippen en dan een rubbertje erin. En vervolgens de strobolampen erin duwen. Heeft iemand ooit eerder een gaatje in een lichtunit bijgeboord?
Het gaat mij om de 2 buitenste lampen. De normale verlichting. Zat zelf te denken om met een heel klein boortje een gaatje in de unit bij te boren. En het gat uiteindelijk tot de grote van de stadslichtfitting op te boren.
Daarna ff met hamerite de randjes aantippen en dan een rubbertje erin. En vervolgens de strobolampen erin duwen. Heeft iemand ooit eerder een gaatje in een lichtunit bijgeboord?
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

En ging dat boren een beetje goed. ... tips??? 

- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

Ja wel een paar kapotte. Ga daar maar ff op proefboren...
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

-
- AX Spaster Mammer
Dat zien ze toch niet dat er een extra lamp is bijgeboord.
Ik ben alleen bang dat je je unit sloopt... Doordat bijvoorbeeld dat reflecterende spul aan de binnenkant van je lamp loslaat met boren.
Of dat je er bijna niet doorkomt omdat je boortje telkens wegschiet.
Ik ben alleen bang dat je je unit sloopt... Doordat bijvoorbeeld dat reflecterende spul aan de binnenkant van je lamp loslaat met boren.
Of dat je er bijna niet doorkomt omdat je boortje telkens wegschiet.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

die bekende stroboscope verlichting had ik in mijn vorige auto,
een Seat Marbella, hierbij had ik het stadslicht er gewoon uitgehaald, (stadslicht gebruik je toch nooit) en in 't gat van die stadslichten stak ik de stroboscopes met een rubbertje eromheen, werkte perfect, en je zag ze niet zitten als ze uitstonden, of het normale licht stond aan.
ik heb ze apart gehouden, en wil ze weer gaan inbouwen, ik denk alleen in m'n achterlichten deze keer, wel tof als je iemand inhaalt en daarna ff flitst
snappen ze er niks meer van
greetz
DuFF
En dat boren bij dat reflectieglas/plastic is een afrader....barst zeer snel.
een Seat Marbella, hierbij had ik het stadslicht er gewoon uitgehaald, (stadslicht gebruik je toch nooit) en in 't gat van die stadslichten stak ik de stroboscopes met een rubbertje eromheen, werkte perfect, en je zag ze niet zitten als ze uitstonden, of het normale licht stond aan.
ik heb ze apart gehouden, en wil ze weer gaan inbouwen, ik denk alleen in m'n achterlichten deze keer, wel tof als je iemand inhaalt en daarna ff flitst

greetz
DuFF
En dat boren bij dat reflectieglas/plastic is een afrader....barst zeer snel.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Stadslicht zit bij mij momenteel blauwe leds in. Maar dat staat toch niet echt meer in morettes.
Dus misschien kan daar de strobo's wel indoen ja.
Dus misschien kan daar de strobo's wel indoen ja.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

ik heb zins kort stroboscoops in mijn mistlampen zitten..
W8 wel met een gaatje boren tot je ze gekocht heb want er zit een rubbertje aan de lampjes vast.. dus daarvan kan je zien hoe groot de gaatjes moeten zijn..
Ik heb ze in mn mistlampen gedaan omdat ik dan de hle unit er uit haal voor de keuring.. want met een gat ik je unit kom je er volgends mij ook niet door heen..( vocht)
Grzzz armando
W8 wel met een gaatje boren tot je ze gekocht heb want er zit een rubbertje aan de lampjes vast.. dus daarvan kan je zien hoe groot de gaatjes moeten zijn..
Ik heb ze in mn mistlampen gedaan omdat ik dan de hle unit er uit haal voor de keuring.. want met een gat ik je unit kom je er volgends mij ook niet door heen..( vocht)
Grzzz armando
Gaat dat een beetje goed er een gat in boren?
Lijkt mij dat al dat reflectiespul aan de binnenkant eraf brokkelt.
En volgens mij kun je die strobo's gewoon laten zitten met de keuring.
Dat zien ze echt niet als er een gaatje bij is geboord.
Lijkt mij dat al dat reflectiespul aan de binnenkant eraf brokkelt.
En volgens mij kun je die strobo's gewoon laten zitten met de keuring.
Dat zien ze echt niet als er een gaatje bij is geboord.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

Ik heb mijn koplampen er ook maar uit gehaald... net als de knipperlichten..
Deze gaan uitelkaar en komen in de soda te liggen ... (moeders weten raad, zullen we maar zeggen....)
Anyweez.. wat brengt me nu op dit topic? Ik zet de stroboscoop in dubbele schakeling... Zodoende komt er een setje in de knipperlichten.. en een setje in de mistpitten...
Aan de koplampen wil ik niet boren... die zijn me net iets te schaars.. Kijk een imitatiesetje is ruk.,.. maar een setje witte knippers voor 6 euro is gauw gevonden...
Dus weer iets op de klus lijst
Deze gaan uitelkaar en komen in de soda te liggen ... (moeders weten raad, zullen we maar zeggen....)
Anyweez.. wat brengt me nu op dit topic? Ik zet de stroboscoop in dubbele schakeling... Zodoende komt er een setje in de knipperlichten.. en een setje in de mistpitten...
Aan de koplampen wil ik niet boren... die zijn me net iets te schaars.. Kijk een imitatiesetje is ruk.,.. maar een setje witte knippers voor 6 euro is gauw gevonden...
Dus weer iets op de klus lijst