q01z wrote:chipjes voor GTi'tjes zouden heeel hard gaan volgens mij.. ik heb dr namelijkn nog nooit 1tje eerder gezien bij iemand.. en iedereen zit daar op te wachten..
alleen vraag ik me altijd af of het veel nut heeft op een singlepoint..
scheelde geen bakken natuurlijk. hij kwam bij een wat lager toerental los zeg maar, en boven de 5000 werd ie nog even duidelijk feller. volgens mij was 't vooral koppel wat ie losmaakte, voor het gevoel nl. duidelijk aanwezig. topsnelheid veranderde echter niet echt (2 km/h misschien, en hij was er wat sneller), en de 0-100 was ook niet heel erg anders. als het 5 pk oplevert heb je het m.i. echt wel gehad.
maar ff tussendoor: die Mark met die grijze GTi heeft toch ook een chip? van hem hoorde ik dat ze wel nog te krijgen waren nl... en Geert heeft toch ook een gechipte computer?
hoppa, probleem gevonden. zit 'm toch in de kabelboom (brandstoftoevoer wordt geknepen na 3 sec., alleen de "startseconden" krijgt ie dus benzine, zeg maar gedurende de brom die je hoort als je 'm alleen op contact zet)
relaisje voor besteld, komt allemaal goed... en ff tussendoor - een AX met alleen een spruitstuk+downpipe.... is nooit grappig
ZX-Cruiser wrote:Je kan die ook gewoon bij je onstekingsstand van je contactslot op knopen, had ik ook in de AX (was van carb -> Injectie omgebouwd).
stiekem een blokje om geweest zo net... voel al dat er pit in zit. heb 'm echter totaal niet op toeren laten komen, rijd namelijk nog met niet meer dan een downpipe, dus het blaft, het sputter en het brult, zou me nix verbazen als atmozz & AX_POWAH me konden horen rijden
foto's? ik heb volgens mij ergens vermeld dat ik geen digitale camera meer heb... de enige foto's die er gemaakt gaan worden zijn door een flitspaal voorlopig. en daar hoop ik dan weer niet op...
daarnaast... K*T... aandrijfaskeerringen vergeten nu lekt ie!
kakanox wrote:foto's? ik heb volgens mij ergens vermeld dat ik geen digitale camera meer heb... de enige foto's die er gemaakt gaan worden zijn door een flitspaal voorlopig. en daar hoop ik dan weer niet op...
daarnaast... K*T... aandrijfaskeerringen vergeten nu lekt ie!
Volgende week kom ik in de buurt, neem ik mijn camera wel mee. Wil je scheurijzer ook wel's zien eigenlijk Heb ook een lekkend keerrinkje, al twee keer bijgevuld waarbij er minder dan een theelepeltje bij ging.
En gefeliciteerd dat ie weer rijdt!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
dat klopt, Gertjuh is hier geweest, de hele boel weer losgetrokken, nieuwe keerringen erin gefrot en aandrijfasjes er weer tussen. Nu de electronica-puinzooi onder de kap even opruimen en misschien dat ik toch wel weer meteen begin aan de throttlebodies nu ik toch weer bezig ben. Ook moet er een nieuwe retourslang onder (tank - die blijkt toch te lekken en die moet ik dus weer vervangen) en dan ben ik wel zo'n beetje klaar voorlopig... Waarna hij ook nog overgespoten moet worden.
Afgelopen zaterdag even m'n spoiler verkocht en gepoogd een sportcilinderkop los te babbelen voor Gert ofzo ben benieuwd!
Anouschka wrote:Welke spoiler heb je verkocht dan? Je grijze? Dus je rijdt nu zonder spoiler rond?
ik rijd momenteel niet rond.. ga vanavond bellen met een Duitse gozer die een zwaar getunede 205 GTi heeft met 38mm throttlebodies, of hij ze wil ruilen (hij wilde groter, ik moet ze kleiner hebben)..
Als dat lukt ga ik vervolgens proberen adapterplaten te ontwerpen en dan moet ik nog voorzien worden van een PMS om de boel aan te sturen. Dan wilde ik eigenlijk de kop nog ff laten vlakken. H??l misschien een scherp nokkenasje en wat headwork..
dus ik rijd binnenkort wel zonder spoiler rond ja en zonder ruitenwisser achter.
oh ja, had ik dat hier al neergezet? vorige week in Belgi? een Chicje opgehaald voor 150 euro. Kapotte koppakking, veel kilometers en een redelijk gare voortrein, maar w?l een schadevrije body (1 kras), een spaghetti, een sportuitlaat, een leren interieur (dat dus soon waarschijnlijk te koop komt). Da's dus leuk voor een laag onderstel en een 16V! Misschien toch maar eens over het circuit nadenken