Sander (2 wiel aangedreven Kangaroe)
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
@kakanox
Je schrijft;
Dan schijnt de 98pk NFZ een 90pk NFZ te zijn met een ander motormanagement dat van de 106 XSi misschien?
Nee. De 98pk versie is een NFT. (TU5JP)
Deze zit in de 1.6 8v SAXO's van af bouwjaar 2001 en de Peugeot 306 van af 2001.
Niet alleen het motormanagement is anders maar ook het hele uitlaat systeem (Kat in het spruitstuk o.a.)
Het koppel komt ook later vrij. Is wel hetzelfde als de 90pk (135 Nm) maar komt pas vrij bij 3500 Rpm i.p.v. 3000 Rpm
Je schrijft;
Dan schijnt de 98pk NFZ een 90pk NFZ te zijn met een ander motormanagement dat van de 106 XSi misschien?
Nee. De 98pk versie is een NFT. (TU5JP)
Deze zit in de 1.6 8v SAXO's van af bouwjaar 2001 en de Peugeot 306 van af 2001.
Niet alleen het motormanagement is anders maar ook het hele uitlaat systeem (Kat in het spruitstuk o.a.)
Het koppel komt ook later vrij. Is wel hetzelfde als de 90pk (135 Nm) maar komt pas vrij bij 3500 Rpm i.p.v. 3000 Rpm
AFGEKEURT. maar op een paar kleine puntjes
Remslangen links en rechtsvoor zitten tegen de carroserie aan
linkerkoplamp zit los (goh dat gebeurt zelden)
Ruitensproeier doet het niet
Achterlichten knipperen mee met de richtingaanwijzer.
Nog een beetje knutsellen dus. Maar niets ernstigs.
Ik heb idd een 106 1.3 rallye spruitstuk mn gasklep is dus een halve centimeter groter en een grotere inhoud van mn inlaat spruitstuk. Dit levert ook weer vooral koppel op.
Remslangen links en rechtsvoor zitten tegen de carroserie aan
linkerkoplamp zit los (goh dat gebeurt zelden)
Ruitensproeier doet het niet
Achterlichten knipperen mee met de richtingaanwijzer.
Nog een beetje knutsellen dus. Maar niets ernstigs.
Ik heb idd een 106 1.3 rallye spruitstuk mn gasklep is dus een halve centimeter groter en een grotere inhoud van mn inlaat spruitstuk. Dit levert ook weer vooral koppel op.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX liefhebber
- Posts: 483
- Joined: SunAug29, 2004 8:30:15 PM
- Location: Harderwijk
- Contact:
Sander wrote:AFGEKEURT. maar op een paar kleine puntjes
Remslangen links en rechtsvoor zitten tegen de carroserie aan
linkerkoplamp zit los (goh dat gebeurt zelden)
Ruitensproeier doet het niet
Achterlichten knipperen mee met de richtingaanwijzer.
Nog een beetje knutsellen dus. Maar niets ernstigs.
Ik heb idd een 106 1.3 rallye spruitstuk mn gasklep is dus een halve centimeter groter en een grotere inhoud van mn inlaat spruitstuk. Dit levert ook weer vooral koppel op.
Veel had je van tevoren kunnen verhelpen
AX GT 16V '87 | AX GTi '91 | C5 Exlusive '05
ZX-Cruiser wrote:Veel had je van tevoren kunnen verhelpen
wist jij dat je remslangen vrij moesten lopen. Ik echt niet.
Koplamp had ik van het weekend nog vastgezet
Ruitensproeier had ik geen tijd voor
achterlichten waren me niet opgevallen.
Ach zaterdag de boel opknappen en dan woensdag poging 2
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
het zijn allemaal kleine dingetjes idd..
achterlichten is hopelijk alleen massa.. anders is het wel balen!
koplampen die los zittne? ,aar die bevestiging is toch heel stevig? gaat nooooit kapot ofzo..
remleidingen had ik je wel kunnen vertellen, was 1 van mijn afkeurpunten ook of remslangen dan..
ruitensproeier is veel vervelender, dat kan namelijk meerdere dingen zijn
succes!
trouwens voorstel; zullen we in technisch de motoren discussie voortzetten?
achterlichten is hopelijk alleen massa.. anders is het wel balen!
koplampen die los zittne? ,aar die bevestiging is toch heel stevig? gaat nooooit kapot ofzo..
remleidingen had ik je wel kunnen vertellen, was 1 van mijn afkeurpunten ook of remslangen dan..
ruitensproeier is veel vervelender, dat kan namelijk meerdere dingen zijn
succes!
trouwens voorstel; zullen we in technisch de motoren discussie voortzetten?
-
- AX Master
- Posts: 1979
- Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
- Location: Hoogeveen (Drenthe)
- Contact:
Tjah... wel balen hoor Sander... maar het zijn idd maar kleinigheden.
Ik duim woensdag wel weer effe voor je... en tot die tijd geen brokken maken h?
Ik duim woensdag wel weer effe voor je... en tot die tijd geen brokken maken h?
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
Citro?nAXDriver wrote:Tjah... wel balen hoor Sander... maar het zijn idd maar kleinigheden.
Ik duim woensdag wel weer effe voor je... en tot die tijd geen brokken maken h?
Ja das ook een goeie hij moet nou nog een week blijven rijden Oef als dat maar goed gaat.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX liefhebber
- Posts: 363
- Joined: FriJan21, 2005 11:05:32 PM
- Location: st.nyk
- Contact:
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX liefhebber
- Posts: 483
- Joined: SunAug29, 2004 8:30:15 PM
- Location: Harderwijk
- Contact:
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
ZX-Cruiser wrote:Hoe gemeten
Nog gewoon op de teller. Het was bij toeval dat de A9 effies leeg bleef. Als ik naar Duitsland ga gaat de tomtom mee.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.