waar ga jij heen op vakantie ?
Moderators: Rock's, webmasters
Popmart wrote:28 juli vertrek ik voor 4 dagen Praag, en 6/7 dagen op bonefooi door Tsjechi?
Uitstekende keuze!!! Praag ga ik waarschijnlijk een jaar lang studeren als de periode in het verre Oosten erop zit.
Ikzelf ga in Augustus lekker met de boot, een BBQ en een goeie kist bier ronddobberen op de Grevelingen en het Ijsselmeer. Hoef voor vakantie niet ver weg om lol te maken. Ben het laatste halve jaar al op vakantie geweest
Tjechie is echt een mooi land. Zeker de hachee proberen. Ow en zorg dat je met een zonnige dag in Praag bent. Had vorige keer gewoon spierpijn van al het moois (dan doel ik niet op de gebouwen). En ga niet overal heen met de auto. halve liters kosten iets van 50 cent ofzo.
Ik ga dit jaar de surfdude uithangen bij de atlantische kust ergens ten hoogte van de pyrineeeeen. van de 26ste tot de 5e. Dus als je een grijze zx voorbij ziet cruisen die overvol zit en met 3 gasten erin. Dan ben ik er een van waarschijnlijk. Heeft iemand nog praktische surftips? heb het nog nooit gedaan. Heb ik ook een virusscanner en firewall nodig?
Ik ga dit jaar de surfdude uithangen bij de atlantische kust ergens ten hoogte van de pyrineeeeen. van de 26ste tot de 5e. Dus als je een grijze zx voorbij ziet cruisen die overvol zit en met 3 gasten erin. Dan ben ik er een van waarschijnlijk. Heeft iemand nog praktische surftips? heb het nog nooit gedaan. Heb ik ook een virusscanner en firewall nodig?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:Heeft iemand nog praktische surftips? heb het nog nooit gedaan. Heb ik ook een virusscanner en firewall nodig?
Je hebt er geen virusscanner en firewall voor nodig
En overige tips??
Euh...probeer op je board te blijven staan zou ik zeggen...
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
- Joris
- AX Master Spammer
Gewoon door de branding heen peddellen en omdraaien...wachten op een goede golf mee peddellen (nog steeds op je buik)
Als je voelt dat je word meegenomen door de golf kun je proberen op je voeten te staan en toch laag te blijven in het begin...gaat dit goed kun je langzaam proberen te staan!!
Succes man, surf's up dude
Als je voelt dat je word meegenomen door de golf kun je proberen op je voeten te staan en toch laag te blijven in het begin...gaat dit goed kun je langzaam proberen te staan!!
Succes man, surf's up dude
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
Ik ga van 29-7 tot 15-8 naar Balkonia aan den Hoef
gewoon lekker thuis dus, maar goed, ik zit dicht bij het strand,
dus ik ga me wel vermaken.
Gewoon lekker een paar weekjes luieren, en uitslapen, en hopelijk lekker zonnen.
En ik ben van de winter al 15 dagen naar de canarische eilanden geweest, dus ik heb niets te klagen.
gewoon lekker thuis dus, maar goed, ik zit dicht bij het strand,
dus ik ga me wel vermaken.
Gewoon lekker een paar weekjes luieren, en uitslapen, en hopelijk lekker zonnen.
En ik ben van de winter al 15 dagen naar de canarische eilanden geweest, dus ik heb niets te klagen.
bad_my84 wrote:Waarschijnlijk kan ik de zondag niet, maar ik ga proberen om de zaterdag wel te komen, samen met m'n vriendin
Ken alleen nog helemaal niemand:S
Binnenkort mini-meeting houden dan?
Maar dat je niemand kent hoef je je geen zorgen om te maken. Pas bij het organiseren van de vorige limbomeeting leerde ik ook pas de eerste kennen.
q01z wrote:ey Bokkie, als je op de Grevelingen zit, meer dan es aan in Scharendijke en zoek contact altijd gezellig!
dat zullen we es doen > twee jaar geleden ook al in scharendijke gelegen en een week "gratis" in dat granddorado park > Port Z?lande
Was een mooie vakantie, zeker voor herhaling vatbaar. maar Ijselmeer was ook hip, dus we zijn er nog niet helemaal uit .
Misschien gaan we ook met de "summertime" weg > grootste zeilschip van Nederland, viermaster van dik 70 meter. Maat van me had voor een half jaar geen zin meer in school en is daar nu matroos op.
Ik ga vanaf 15 of 16 juli voor 2 weken naar Tsjechi?, vlakbij Praag als het goed is. En daar dan gewoon op de camping. We gaan met de AX, dus houd je ogen open daar voor mijn AX En verder nog 1 of 2 andere auto's.
bad_my84 wrote:Popmart wrote:Binnenkort mini-meeting houden dan?
Is goed, ik hoor morgen wat ik de komende 2 weken moet werken
Ik heb volgende week (week 28 ) dinsdag en woensdag en de week erna (week 29) alleen de woensdag.
Dus zeg het maar...
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
Turkije hoor ik ook vrij weinig hier. Terwijl ik toch echt het gevoel heb dat iedereen naar Turkije gaat
Ben er zelf 2x geweest, was errug leuk, prima vermaakt maar in de 2e week wordt je er schijt ziek van dat ze je steeds naar binnen willen lullen. En van die opdringerige gasten, zeker als je blond bent Plus dat mijn vriend en ik ons de 2e week een beetje begonnen te vervelen. Dat zwembad had ik om 16.00 wel gezien, dan ff douchen en maar wachten op het avondeten en daarna stappen! Op gegeven moment leefden we echt voor de avonden en nachten ofzo Ik had helemaal afkickverschijnselen toen ik weer thuis was, wist echt niet wat ik met de avonden aan moest!
Maar ze hebben er mooie stranden, leuke zwembaden, lekkere cocktails, heerlijk weer, goedkope kleding dus ik vond het errug leuk
Ben er zelf 2x geweest, was errug leuk, prima vermaakt maar in de 2e week wordt je er schijt ziek van dat ze je steeds naar binnen willen lullen. En van die opdringerige gasten, zeker als je blond bent Plus dat mijn vriend en ik ons de 2e week een beetje begonnen te vervelen. Dat zwembad had ik om 16.00 wel gezien, dan ff douchen en maar wachten op het avondeten en daarna stappen! Op gegeven moment leefden we echt voor de avonden en nachten ofzo Ik had helemaal afkickverschijnselen toen ik weer thuis was, wist echt niet wat ik met de avonden aan moest!
Maar ze hebben er mooie stranden, leuke zwembaden, lekkere cocktails, heerlijk weer, goedkope kleding dus ik vond het errug leuk