om toch maar bezig te blijven met mijn hobby maar er geen geld aan uit te geven ben ik langzaam met dingen bezig die eigenlijk nog moesten gebeuren of die leuk zijn om te doen..
zo wilde ik al heel lang een bijzonder kleppendeksel:
en ik wilde m laag:
helaas gaat dat niet omdat de as echt vast zit (schroefje is dol.. zit vastgeverft en geroest enzo) maar zo kan het ook:
verder helemaal schoonmaken, alles helemaal schuren en opnieuw spuiten aan de binnekant.. kwam wat kleine roest dingetjes tegen, dus dat moet ook behandeld worden:
kooitje er eens in proberen.. weet nog niet zeker oftie blijft, maar toch maar even passen.. het lukt redelijk.. maar makkelijk is het niet, alles lijkt wle op maat gebogen te zijn:
omdat mijn ax niet rijdt is mijn huidige pimpmobiel ook aan een introductie toe:
900cc en 39pk, tis een krachtpatser:
ICE is ook aanwezig, voor de kenners, let op de Kenwood speaker en de Pioneer ring/kapje.
met al dat harde werken moet er ook gegeten worden, helaas heb ik daar teveel pannen bij nodig en is het resultaat van 2 dagen (in mijn eentje):
al met al weer een nuttige update
ps. als er mensen geintresseerd zijn in een kleppendeksel in een speciale kleur, of met iets anders leuks erop.. PB maar, ik heb er nog een aantal op voorraad en voor een kleine vergoeding wil ik daar wel wat leuks van maken.