Browny wrote:wat een gedoe om het precieze aantal pk. Je moet die pk's ook nog maar goed over zien te brengen op je voorwielen, daar gaat het immers om toch! van 0 tot 100 in zo min mogelijk seconden en een lekkere topsnelheid!
Gisteren even doorgetrokken. Tot de 150 in een streep nog geen enkele neiging om zachter te gaan trekken. Toen ging ik 90 km te hard en toen vond ik het wel eens wat.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Motortje is ingereden. Volgend weekend ga ik even naar Duitsland. ff kijken wat ie doet . Ik weet iig dat ie de 200 haalt. Bij de 190 vind ie op de een of andere manier wat koppel ergens. Dan glijd ie nog eventje onder je weg. Tzal mij benieuwen of ie het eind van mn teller haald.
Eerst vandaag naar de garage brengen voor de apk morgen weet ik meer.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Motortje is ingereden. Volgend weekend ga ik even naar Duitsland. ff kijken wat ie doet . Ik weet iig dat ie de 200 haalt. Bij de 190 vind ie op de een of andere manier wat koppel ergens. Dan glijd ie nog eventje onder je weg. Tzal mij benieuwen of ie het eind van mn teller haald.
Eerst vandaag naar de garage brengen voor de apk morgen weet ik meer.
hmm, cool Sander! zal ik ff met je meerijden? gaan we bij Venlo de grens over, ff blaten! mijne moet dit weekend naar Friesland, dussuh.. die is ook zo ingelopen..
Ik zit in zutphen dus ik denk dat ik de a1 het snelle gebied in volg.van mij part rijden we met zn 2en leuk vergelijkingsmateriaal.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:Ik zit in zutphen dus ik denk dat ik de a1 het snelle gebied in volg.van mij part rijden we met zn 2en leuk vergelijkingsmateriaal.
Is goed.. ik moet wel een beetje beter oppassen dan jij, en verliezen zal ik toch wel >> NFZ met XSI-kop schijnt minder vermogen (3 pk) en koppel (kleine 10 Nm) te hebben dan een gewone NFW of NFY. Daarnaast mis ik een oliekoeler..
mn oliekoeler zit nog niet aangesloten ik mis nog een stukje slang. Maar met die snelheden daalt je temperatuur ivm de rijwind
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Zutphen...dan moet je bij Zevenaar (A12) de grens over. Daar gaat het meteen een beetje bult af. Maar goed, dat heb jij met al dat vermogen niet echt nodig
Eriks wrote:Zutphen...dan moet je bij Zevenaar (A12) de grens over. Daar gaat het meteen een beetje bult af. Maar goed, dat heb jij met al dat vermogen niet echt nodig
Moet ie eerst van de apk terugkomen met een nieuw papiertje. ZENUWACHTIG
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Goed nieuws en slecht nieuws. Ik heb nog niets gehoord. Kan betekenen dat ze niets gevonden hebben of dat ze nog niet begonnen zijn
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Graag. Zit gewoon te twijfellen of ik hun maar moet bellen of ze wat gevonden hebben. Was minder zenuwachtig voor mn examens man. Tis elk jaar weer feest
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
laten we ff hopen op gewoon iets kleins, zodat het iig niet iets groots kan worden... of nix, is eigenlijk nog beter
denk wel dat jij sowieso sneller bent, iig voorlopig, ook al waren de blokken identiek. de mijne ligt al dik 4 jaar stil, dus hij zal niet direct volop willen.. verder is de setup vrij identiek toch? open luchtfilter, spaghetti, chipje, afgedraaid vliegwiel.. en jij hebt ook nog de originele kop toch? ik heb dus een NFZ met NFW kop.