Bij een rooie zeg ik, in de kleur van de auto Maar bij de jouwe weet ik het niet zo. Donkergrijze skirts zouden denk ik ook wel leuk staan, hoewel mijn voorkeur toch bij de kleur van de auto blijft...
hmm, wordt wel overwegend zilvergrijs gestemd.. probleem is dat ik wel wil biljven contrasteren, dus dan moet ik donkergrijze velgen aan gaan schaffen. kost cash allemaal :S zit ook te twijfelen of ik nu zelf ga prutsen of dat ik hem laat spuiten.
Krijg je de skirts wel in precies dezelfde kleur als de rest van de auto, als je deze zilvergrijs spuit? Ik zou dat alleen doen als je dat zeker weet en anders antraciet erop. Vind ik trouwens wel stoerder.
dat maakt niet veel uit, gaat er meer om wat de kwaliteit van de grondlaag is en de lak zelf, in princiepe zou het net zo goed kunnen hechten op een ruw oppervlakte als op een spiegel
dat maakt niet veel uit, gaat er meer om wat de kwaliteit van de grondlaag is en de lak zelf, in princiepe zou het net zo goed kunnen hechten op een ruw oppervlakte als op een spiegel
glad als een spiegeltje worden ze auto wordt in z'n geheel zilvergrijs metallic, zoals ie was dus, met als 't goed is donkere velgen eronder...
AX_POWAH wrote:wil je zelf heel de auto spuiten of laat je het doen?! Mooi glad is veel werk maar dat wist je wel! Succes
mja succes...
de hele auto wordt gespoten is de bedoeling. ga me echter eerst zelf uitleven met schuurpapier+rubberblokje op motorkap, achterklep, bumpers en skirts. als dat mooi is ga ik datzelfde spuiten met de verfspuit in een stofvrije garage. als dat mooi strak wordt (ben benieuwd of ik 't een beetje kan.. op een Honda NSR is toch anders dan op een auto!) ga ik de sloten in de deuren dichtmaken en de deuren proberen te gronden met de verfspuit. als d?t lukt gaat de hele auto onder de lak door mezelf. in that case rijd ik z?nder sponsorsticker rond.
lukt het spuiten me zelf niet goed genoeg... dan gaat ie naar het bedrijfje van een "nieuwe bekende" >> goede spuiterij. dan kost het me 250-300 pleuri en rijd ik het komende halfjaar met een sponsorsticker op de achterruit
Voor 250-300 euro zou ik zelf niet eens gaan lopen kloten, je moet alle verf e.d ook meerekenen, en dat is ook niet goedkoop, gewone normale autolak zit op iets van 5?/100ml, metallic zou dan nog wel ns wat duurder kunnen zijn + je hebt blanke lak nodig
IceByte wrote:Voor 250-300 euro zou ik zelf niet eens gaan lopen kloten, je moet alle verf e.d ook meerekenen, en dat is ook niet goedkoop, gewone normale autolak zit op iets van 5?/100ml, metallic zou dan nog wel ns wat duurder kunnen zijn + je hebt blanke lak nodig
klopt.. maar ik wil 't zelf kunnen. heb overigens via hun ook heel veel lak voor 65 euro, omdat ze gigantisch groot inkopen en zelf kleuren aanmaken.