motortje zit erin starten en.................... niet aanslaan. Dus heftig op zoek naar een slecht contact half uurtje later starten en............. accu leeg . Accu omwissellen met de zx starten en jawel aanslaan en netjes draaien
Testrit is nog niet gemaakt want er staat een motor in de weg dus ik kom de schuur niet uit. Misschien vanavond
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sorry kevin in mn enthousiasme ben ik dat helemaal vergeten. Stom van me. Zometeen ga ik hem ophalen. Ik ben gewoon zenuwachtig echt heel bizar.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het hij doet het
owja. Hij rijd echt enorm lekker bakken met koppel al vanaf 1600 toeren. en zn max zit pas rond de 4500. Dat heb ik nog niet gereden. Eerst maar eens rustig laten wennen en de oliekoeler aansluiten.
Vandaag mee naar mn werk. eigenlijk een klein puntje. Als ik afrem op de motor gaat de motor wat schudden en tikt ie ergens tegenaan. Maar daar kom ik ook wel overheen. En anders maar eens wat nieuwe ophangpunten aanschaffen en deze dichtkitten. Voor de rest trekt ie als de ziekte blijft ie heel mooi op temp en ben ik hartstikke blij. Volgende week woensdag apk. Voor die tijd nog even die lampsteldingetjes vernieuwen en mn achterremmen vervangen. Dat is bedat slaat op staal.