the lone night rider wrote:q01z wrote:even tussendoor..
opgelicht worden kan niet, dan heb je jezelf OF niet goed voor laten lichten, OF zelf niet goed genoeg gekeken..
dus achteraf zeuren dat er iets niet klopt aan hetgeen dat je gekocht hebt is eigenlijk altijd je eigen schuld!
hoe zuur het ook is.. (ik heb het vaak zat gehad ondertussen.. spullen die ik gewoon weg kon flikkeren) de verkoper de schuld geven is nooit de oplossing, dat is je eigen schuld wegschuiven
ben ik met je eens.
had zelf beter moeten kijken.
maar had geen brug in de buurt.
neem het edwin (vorige eigenaar) niet kwalijk. die heeft hem ook niet lang gehad.
maar soms wordt de frustratie even te veel en zie je door de bomen het bos niet meer.
maar het gaat wel goed komen hoor.
Dinsdag gaan de andere veerpoten eronder.
en ik denk dat ik nu wel het goeie spul heb.
er zit een GT draagarm onder en er komen GT verpoten op.
kan niet misgaan lijkt me.
net de oude draagarm in de veerpoot gepast en dat krijg ik er al niet echt makkelijk in en heb nog ruimte om het aan te draaien.
dus komt waarschijnlijk de ophanging al weer goed...
Nou kheb het hele verhaal even gelezen en begrijp natuurlijk dat dit zuur op de maag ligt.
Ik heb voor ? 650,00 verspijkert aan die AX-GT :cussing: , en verteld dat er gaten achter de lampen zaten.
Ze waren afgeplakt met duktape omdat ik geen water tegen de koplampen wilde laten komen met regenen, je hebt zelf niet eens de moeite genomen om het tape te werwijderen.
Kheb ook verteld dat er wat rotte plekken onder de achterbank zaten je hebt zelf gekeken onder de auto en viel wel te repareren.
Ik heb de auto na mijn weten afgelevert met de mankementen die hij toen had, met trillingen voor in de auto mij is verteld dat dit door de ongeballanseerde banden kwam en het rammelen van de uitlaat tegen de stabilisatorstang uit heb iik jouw ook verteld .
Dus ga me nu niet vetellen dat jij je verneukt voelt, kheb jouw zelf nog een proefrit aan moeten praten voor jouw hoefde het allemaal niet.
Op dat moment zei jij zelf dat hij goed reed, en sneller was dat jouw oude BX.
dat had ik ook gehoopt.
en hij komtuit groningen.
om daar even naar de plaatselijke dealer te gaan is beetje ver weg.
het kan zijn dat de vorige eigenaar er echt nix van af wist.
hij heeft hem niet lang gehad.
maar ik baal als een kanon.
voorlopig vertrouw ik even niemand meer
Ik kheb de auto 2 maand gehad zonder problemen, kheb dus alleen het nodige gedaan
* Handremkabels vervangen
* Schijven voor + blokken
* Remklauw + veerpoot (rechts)
* Bougie's
* Distributieriem
* Remolie
* Koelvloeistof vervangen + thermostaat
* Olie vervangen + filter
* Luchtfilter
* Uitlaat dichtgelast ( voorste pijp na spruitstuk was lek )
* Trommelremmen weer gangbaar gemaakt
Al met al, JIJ hebt hem gekocht en IK heb verteld wat er aan mankeerde en wat er allemaal al aan gedaan was.
En jij kijkt dan waarschijnlijk alleen naar de buitenkant, sorry dat ik het een beetje cruw plaats maar door dit soort gein word ik wel een beetje pissig