Ik liep zaterdag ff over de sloop kijken naar nieuw interieur lampje en wat loop ik tegen het lijf.. Een scirt set met rechte 8er wielkasten (die ik ook heb) en het zag er nog goed uit..alleen 1 naardeel.. de voor wiel kast verbreders zaten er niet meer op:(:(
Maja ik heb dus dat setje voor 25 euro mee kunnen nemen mooi he!! binnen kort foto's en over paar weken zit het er wel op..
Grzzz Armando
Sicrt set gekocht:)
Moderator: webmasters
Ze staan heel vaak op marktplaats te koop die skirtsets.
Maar die verbreders voor de voorwielen vind je wel.
Op elke GT zitten ze. Die loop vanzelf een keer tegen het lijf.
Maar die verbreders voor de voorwielen vind je wel.
Op elke GT zitten ze. Die loop vanzelf een keer tegen het lijf.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

Had hem idd zien staan, maar was niet de moeite waard vond ik omdat ie niet compleet was.
Op de GAOS, sloperij van Emmeloord stond volgens mij ook nog een AX met skirts (de rechte) Weet ik trouwens niet 100% zeker, kan het verwarren met die van Van der Feer
Misschien de moeite waard om even langs te rijden?
Waarom spuit je trouwens niet gewoon je bumper en skirts in de kleur van de auto? Staat echt veel mooier!
Op de GAOS, sloperij van Emmeloord stond volgens mij ook nog een AX met skirts (de rechte) Weet ik trouwens niet 100% zeker, kan het verwarren met die van Van der Feer

Waarom spuit je trouwens niet gewoon je bumper en skirts in de kleur van de auto? Staat echt veel mooier!
Last edited by Rob GT on SunJun26, 2005 10:29:43 PM, edited 1 time in total.

Rob GT wrote:Had hem idd zien staan, maar was niet de moeite waard vond ik omdat ie niet compleet was.
Op de GAOS, sloperij van Emmeloord stond volgens mij ook nog een AX met skirts (de rechte)
Jah kan keer proberen maar heb dit nu al en wil eigenlijk alleen die voor wielkast verbreders nog hebben ales iemand die ziet hoor ik het graag:)
Grzz
-
- AX liefhebber