DIT moet mij weer overkomen...
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX liefhebber
- Posts: 277
- Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
- Location: wijk en aalburg
aha.
het beste is om een compressor met daarbij behoren luchtgereedschappen te hebben.
dat maakt het al een eel stuk makelijker.
ik ga zoiezo ook even kijken of ik hier op de plek waar ik ga werken heel misschien zou kunnen sleutelen.
(maar moet eerst een draagarm hebben grrrrr )
het beste is om een compressor met daarbij behoren luchtgereedschappen te hebben.
dat maakt het al een eel stuk makelijker.
ik ga zoiezo ook even kijken of ik hier op de plek waar ik ga werken heel misschien zou kunnen sleutelen.
(maar moet eerst een draagarm hebben grrrrr )
-vw mkIII '93 2.8 vr6. (for sale)
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-
- AX liefhebber
- Posts: 277
- Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
- Location: wijk en aalburg
ik begin nu steeds sterkere vermoedens te hebben dat er een verkeerde ophanging onder zit.
als je het mij nu vraagt is dat ding total loss geweest.
tenminste, er zijn wel heel veel aanwijzingen nu.
:shockwhore :upyours
als je het mij nu vraagt is dat ding total loss geweest.
tenminste, er zijn wel heel veel aanwijzingen nu.
:shockwhore :upyours
-vw mkIII '93 2.8 vr6. (for sale)
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
the lone night rider wrote:ik begin nu steeds sterkere vermoedens te hebben dat er een verkeerde ophanging onder zit.
als je het mij nu vraagt is dat ding total loss geweest.
tenminste, er zijn wel heel veel aanwijzingen nu.
:shockwhore :upyours
mooi projectje om op te knappen dan. ik zou wel een donor-1.1 kopen ofzo als ik jou was denk ik.
-
- AX liefhebber
- Posts: 277
- Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
- Location: wijk en aalburg
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2115
- Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
- Location: Den Ham (OV)
- Contact:
Ach, ik heb al 2x de koppakking vervangen van mn dieseltje, daar wordt je ook niet vrolijk van, rotte plekken zijn lastig, maar als het er redelijk bij te komen is kost het niet zoveel om te maken, alleen wat tijd en moeite.
Je kan altijd de pech hebben dat je een slecht exemplaar hebt, zeker bij de wat oudere auto's, vandaar dat ik nog wel ff in de mijne blijf rondrijden, ik weet wat ik dr aan heb, qua carosserie en technisch.
Je kan altijd de pech hebben dat je een slecht exemplaar hebt, zeker bij de wat oudere auto's, vandaar dat ik nog wel ff in de mijne blijf rondrijden, ik weet wat ik dr aan heb, qua carosserie en technisch.
even tussendoor..
opgelicht worden kan niet, dan heb je jezelf OF niet goed voor laten lichten, OF zelf niet goed genoeg gekeken..
dus achteraf zeuren dat er iets niet klopt aan hetgeen dat je gekocht hebt is eigenlijk altijd je eigen schuld!
hoe zuur het ook is.. (ik heb het vaak zat gehad ondertussen.. spullen die ik gewoon weg kon flikkeren) de verkoper de schuld geven is nooit de oplossing, dat is je eigen schuld wegschuiven
opgelicht worden kan niet, dan heb je jezelf OF niet goed voor laten lichten, OF zelf niet goed genoeg gekeken..
dus achteraf zeuren dat er iets niet klopt aan hetgeen dat je gekocht hebt is eigenlijk altijd je eigen schuld!
hoe zuur het ook is.. (ik heb het vaak zat gehad ondertussen.. spullen die ik gewoon weg kon flikkeren) de verkoper de schuld geven is nooit de oplossing, dat is je eigen schuld wegschuiven
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX liefhebber
- Posts: 277
- Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
- Location: wijk en aalburg
q01z wrote:even tussendoor..
opgelicht worden kan niet, dan heb je jezelf OF niet goed voor laten lichten, OF zelf niet goed genoeg gekeken..
dus achteraf zeuren dat er iets niet klopt aan hetgeen dat je gekocht hebt is eigenlijk altijd je eigen schuld!
hoe zuur het ook is.. (ik heb het vaak zat gehad ondertussen.. spullen die ik gewoon weg kon flikkeren) de verkoper de schuld geven is nooit de oplossing, dat is je eigen schuld wegschuiven
ben ik met je eens.
had zelf beter moeten kijken.
maar had geen brug in de buurt.
neem het edwin (vorige eigenaar) niet kwalijk. die heeft hem ook niet lang gehad.
maar soms wordt de frustratie even te veel en zie je door de bomen het bos niet meer.
maar het gaat wel goed komen hoor.
Dinsdag gaan de andere veerpoten eronder.
en ik denk dat ik nu wel het goeie spul heb.
er zit een GT draagarm onder en er komen GT verpoten op.
kan niet misgaan lijkt me.
net de oude draagarm in de veerpoot gepast en dat krijg ik er al niet echt makkelijk in en heb nog ruimte om het aan te draaien.
dus komt waarschijnlijk de ophanging al weer goed...
-vw mkIII '93 2.8 vr6. (for sale)
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
Ah ja die problemen heb ik weer met mijn BX 16V
zit voor de 3x een nieuw blok ik dus nu gaan we reviseren dat is ook een beste inverstering!
Mijn Saxo heb ik het probleem van dan door de vorige eigenaar het niet allemaal heel netjes is gedaan dus kon ik het weer over niuw doen maar ja dat houd je van de straat!
zit voor de 3x een nieuw blok ik dus nu gaan we reviseren dat is ook een beste inverstering!
Mijn Saxo heb ik het probleem van dan door de vorige eigenaar het niet allemaal heel netjes is gedaan dus kon ik het weer over niuw doen maar ja dat houd je van de straat!
BX GTI 16V 1987
XANTIA ACTIVA V6 1997
SAXO VTS 1998
XANTIA ACTIVA V6 1997
SAXO VTS 1998
-
- AX liefhebber
- Posts: 277
- Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
- Location: wijk en aalburg
Zelf ook wat probleemjes gehad toen ik de GT had. Had de wagen nog geen week, hing de pijp niet meer aan de kat. Gaan een paar dagen overheen, begint dat ding als een malloot te stotteren.
Ding lekt ook nog eens olie. Zal mij niet zoveel boeien, maar de oprit zag/ziet er aardig begaaid uit nu. Trouwens gekocht van een ax lid.
Ding lekt ook nog eens olie. Zal mij niet zoveel boeien, maar de oprit zag/ziet er aardig begaaid uit nu. Trouwens gekocht van een ax lid.
-
- AX liefhebber
- Posts: 277
- Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
- Location: wijk en aalburg
Popmart wrote:Zelf ook wat probleemjes gehad toen ik de GT had. Had de wagen nog geen week, hing de pijp niet meer aan de kat. Gaan een paar dagen overheen, begint dat ding als een malloot te stotteren.
Ding lekt ook nog eens olie. Zal mij niet zoveel boeien, maar de oprit zag/ziet er aardig begaaid uit nu. Trouwens gekocht van een AX lid.
oja, de mijne lekt ook nog bakolie.
vergeten te melden maar daar wordt ie oud mee..
-vw mkIII '93 2.8 vr6. (for sale)
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX liefhebber
- Posts: 277
- Joined: WedMay25, 2005 8:40:23 PM
- Location: wijk en aalburg
-
- AX super weirdo
- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
Het eerste jaar dat ik mijn AX had heb ik er ook 2500,- aan reparaties aan moeten doen...... het tweede jaar praktich niets,.... tsja, het is soms gewoon pech hebben,...... en hele goedkope auto's hebben nou eenmaal wat meer onderhoudskosten...gelukkig heeft mijn pin pas me nooit in de steek gelaten, heb ik een handige zwager en troost mezelf dat het mijn enige hobby is, die best wel wat mag kosten.
Suc6 met het herstel !
Een echte miskoop was het denk ik niet,.... vaak is een GT in losse onderdelen nog wel een hondertje of 5 waard....
Suc6 met het herstel !
Een echte miskoop was het denk ik niet,.... vaak is een GT in losse onderdelen nog wel een hondertje of 5 waard....
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
tja mijn rode GT heb ik voor 350 gekocht.. een jaar mee gereden alleen de koppeling ging kapot.. bij een beunhaas laten maken en nu rijd joost zn broertje er alweer een half jaar in en die heeft een schakelstangetje en een accu moeten vervangen en een keringkje en voor de rest gaat het ding maar door...
en dan hebben we het over een ax met 245000km.. dus tja.. je kan het treffen of neit..
kleine tip.. ik drachten staat nog een complete GT carb op de velgen na op de sloop de koppaking is kapot .. maar dan weet je zeker dat je de goede onderdelen hebt..
en dan hebben we het over een ax met 245000km.. dus tja.. je kan het treffen of neit..
kleine tip.. ik drachten staat nog een complete GT carb op de velgen na op de sloop de koppaking is kapot .. maar dan weet je zeker dat je de goede onderdelen hebt..
TTF wrote:tja mijn rode GT heb ik voor 350 gekocht.. een jaar mee gereden alleen de koppeling ging kapot.. bij een beunhaas laten maken en nu rijd joost zn broertje er alweer een half jaar in en die heeft een schakelstangetje en een accu moeten vervangen en een keringkje en voor de rest gaat het ding maar door...
en dan hebben we het over een AX met 245000km.. dus tja.. je kan het treffen of neit..
ding heeft sinds vandaag weer apk ook!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio