Het grote.. Wat ga ik dit weekend doen topic ..!!
Moderators: Rock's, webmasters
Het grote.. Wat ga ik dit weekend doen topic ..!!
omdat de oude gesloten is een nieuw topic
wat gaan jullie dit weekend doen..
ik ga naar Generations of Hardcore nog meer mensen?
wat gaan jullie dit weekend doen..
ik ga naar Generations of Hardcore nog meer mensen?
-
- AX Spaster Mammer
ik heb een druk weekend... vrijdag blok uitbouwen, zaterdag nieuwe blok + ECU afhalen ?n inbouwen. m'n rode motorkap moet er iig ook nog op, de kromme sluit niet meer naar behoren... dan moet ik anticiperen op hoe de inbouw verloopt en evt. tijdig (= voor 18.00u) aangeven of ik een lift nodig heb naar Impulz (collecteren voor Stop Aids Now!) of niet, dus 's avonds Impulz.
De zondagplanning is afhankelijk van hoe ver ik met m'n auto kom.. 3 mogelijkheden:
1. het is helemaal af en ik ga iets leuks met m'n lieffie doen
2. het is bijna af en ik ga met Ellen naar Eindhoven om het laatste beetje af te maken en daarna iets leuks te doen
3. het is helemaal niet af, ik krijg er de schijt van en wil het ff een paar dagen laten bezinken en ga dus iets leuks met Ellen doen.
De zondagplanning is afhankelijk van hoe ver ik met m'n auto kom.. 3 mogelijkheden:
1. het is helemaal af en ik ga iets leuks met m'n lieffie doen
2. het is bijna af en ik ga met Ellen naar Eindhoven om het laatste beetje af te maken en daarna iets leuks te doen
3. het is helemaal niet af, ik krijg er de schijt van en wil het ff een paar dagen laten bezinken en ga dus iets leuks met Ellen doen.
-
- AX liefhebber
ik ga weer van alles aan de AX veranderen.
ga een houten radio bevestigingsplaats maken.
daar waar de radio komt komt hout te zitten.
en daar waar nu de asbak zit ook.
dus druk zat om dat netjes te maken..
en de audio inbouwen.
tenminste weer een stukje....
ga een houten radio bevestigingsplaats maken.
daar waar de radio komt komt hout te zitten.
en daar waar nu de asbak zit ook.
dus druk zat om dat netjes te maken..
en de audio inbouwen.
tenminste weer een stukje....
-vw mkIII '93 2.8 vr6. (for sale)
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-vw mkIII '94 2.8 vr6 aut.
-vw mkIII '95 2.8 vr6...
-
- AX Spaster Mammer
Ax_Dude wrote:Heb daarnet m'n vriendin gedumpd dus dat word vrouwenjacht dit weekend :jpparty
soweej, lomp.. waarom gedumpt? en na hoe lang?
ennuh.. aangeboden topic, voor jou en je vriendin
Last edited by kevin.broke on ThuJun23, 2005 3:38:53 PM, edited 1 time in total.
-
- AX liefhebber
kakanox wrote:Ax_Dude wrote:Heb daarnet m'n vriendin gedumpd dus dat word vrouwenjacht dit weekend :jpparty
soweej, lomp.. waarom gedumpt? en na hoe lang?
Das nie lomp Had deze pas 2.5 maand dus nja... En waarom? Tja, als je zoiets hebt van "dit word toch nooit iets" dan kan je er maar beter nu al mee stoppen ipv er 5 jaar mee door te modderen, er mee te trouwen, kindjes te kopen en er dan achter te komen dat ik toch andere dingen in een relatie verwacht
-
- AX Spaster Mammer
Vanavond alle troep naar de schuur brengen
Vrijdagavond: Bios
Zaterdagochtend: Motortakel ophalen
Zaterdag de rest van de dag sleutellen om mn motor om te wissellen
Zondag uitloop
Vrijdagavond: Bios
Zaterdagochtend: Motortakel ophalen
Zaterdag de rest van de dag sleutellen om mn motor om te wissellen
Zondag uitloop
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Re: Het grote.. Wat ga ik dit weekend doen topic ..!!
TTF wrote:ik ga naar Generations of Hardcore nog meer mensen?
Ik had daar achter de bar kunnen staan, staat wel een vriend van mij achter de bar nu!
Mijn weekend begon gister al goed. Ben bij mijn vriend, zn ouders zijn op vakantie. Ze hebben daar dus kippen. Wil ik gisteravond gaan kijken of er nog eieren liggen ligt er op de vloer van het kippenhok een dode kip
Was bezweken onder de warmte ofzo. Dat heb ik weer, ze hebben die kippen al weet ik hoe lang, nooit gaat er 1 dood, zijn zn ouders op vakantie en juist dan moet er eentje dood gaan.....
ps: Weet je hoe ranzig dat voelt als je een dode kip aan zn poten op pakt? Dat dat beest echt mega stijf is en raar en dat je elk moment verwacht dat ie een stuiptrekking heeft ofzo waardoor ik me rot schrik?
Was bezweken onder de warmte ofzo. Dat heb ik weer, ze hebben die kippen al weet ik hoe lang, nooit gaat er 1 dood, zijn zn ouders op vakantie en juist dan moet er eentje dood gaan.....
ps: Weet je hoe ranzig dat voelt als je een dode kip aan zn poten op pakt? Dat dat beest echt mega stijf is en raar en dat je elk moment verwacht dat ie een stuiptrekking heeft ofzo waardoor ik me rot schrik?