jaaa weer apkaaaa!
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Spaster Mammer
JOEHOE!!!
Mijn GTI'tje heeft ook weer nieuwe APK, tot juli 2006!!! Enige wat moest gebeuren was een koplamp die afgesteld moest worden en de CO... niks dus!!!
Had vorige week een afspraak gemaakt om te kijken naar de mankementen (inhouden, afslaan) + APK. Maar de mankementen zijn dit weekend verdwenen zoals ze gekomen zijn! Dus nieuwe APK en mijn auto rijdt weer perfect! (gebeden verhoord zullen we maar zeggen, nu bidden dat het ook zo blijft )
Ben erg blij na de teleurstellende dure beurt van afgelopen winter! Maar mocht ook wel! En ook geen adviespunten.
Mijn GTI'tje heeft ook weer nieuwe APK, tot juli 2006!!! Enige wat moest gebeuren was een koplamp die afgesteld moest worden en de CO... niks dus!!!
Had vorige week een afspraak gemaakt om te kijken naar de mankementen (inhouden, afslaan) + APK. Maar de mankementen zijn dit weekend verdwenen zoals ze gekomen zijn! Dus nieuwe APK en mijn auto rijdt weer perfect! (gebeden verhoord zullen we maar zeggen, nu bidden dat het ook zo blijft )
Ben erg blij na de teleurstellende dure beurt van afgelopen winter! Maar mocht ook wel! En ook geen adviespunten.
Re: jaaa weer apkaaaa!
Kakelbont wrote:-wiellager linksachter
Wiellager is natuurlijk het duurste geintje, hij wist niet wat het lager zelf kosste maar schatte dat hij aan arbeidsloon zo'n 50 euro kwijt was.
/edit/ lees net in een ouwe post van sander dat een wiellager zelf ongeveer 50 euro kost. Hmz minder. Plus 50 van't monteren maakt dat ong 100 euro dus.
Hmm, vandaag ook de AX ingeleverd voor APK, bleken allebei de wiellagers voor niet meer goed
De officiele Citroen dealer wilde daar 560 eu voor
Een andere garage wilde het voor 235 doen, blijft verschrikkelijk veel geld, maar al een stuk redelijker.
Wat vinden jullie?
Het gaat dus om 2 wiellagers voor.....
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Joris wrote:In t ergste geval haal je op de sloop 2 veerpoten voor een paar tientjes en hang je die r onder!
Alleen weet je dus echt niet of die van de sloop ook goed zijn.
Misschien is het nog goedkoper te doen als je zelf het lager haalt. Je veerpoten demonteerd en daarmee naar een garage gaat.
Hoeven zij alleen ff het lager erin te persen. Veerpoot demonteren is niet zo heel moeilijk. Je moet alleen wel je auto goed stevig ergens opzetten.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
ey dat van Mark is eigenlijk nog geen eens zo'n slecht idee...
blijkbaar heb ik je verkeerd verstaan aan de telefoon Rio want ik dacht dat je het over 65,- had! (verbinding was ook erg slecht)
poten loshalen scheelt idd wel veel, hun iig 1,5uur werk dus das 90,- uurloon + montage zit je al snel op 200,- uurloon!
dus pootjes onder de arm naar de garage?
blijkbaar heb ik je verkeerd verstaan aan de telefoon Rio want ik dacht dat je het over 65,- had! (verbinding was ook erg slecht)
poten loshalen scheelt idd wel veel, hun iig 1,5uur werk dus das 90,- uurloon + montage zit je al snel op 200,- uurloon!
dus pootjes onder de arm naar de garage?
Joost wrote:idd. Ik heb zelf een leverancier als je daar de lagers/fusees koopt perst hij ze gratis.
dus 2x VKBA 1327 WIELLAGERSET VOORZIJDE SKF ?58.10
en dan is dit bruto prijs.
Ik zou idd eens kijken/vragen wat het kost als je de poten los brengt
Waar zit jou leverancier dan?
Zag het wel zitten maar idd net ff die goedkope garage gebeld; als ik alleen mijn pootjes inlever en daar de lagers koop en laat persen krijg ik maar liefst 50 eu korting
Dan neig ik toch naar geheel uitbesteden want dan wordt de ax ook meteen afgemeld....
De keurmeester van gister weigert om verder te gaan waar ie gisteren gebleven is, maar wil weer van voorafaan beginnen
Jaa, weer apkaaa
Vanwege het geringe prijsverschil toch maar geheel uitbesteed (en omdat de knutselschuur ingepikt is door een ranzige renault nu iedereen hier naar de worldmeeting is)
Iedereen bedankt voor de tips!
Kunnen we er weer een jaartje tegenaan
Vanwege het geringe prijsverschil toch maar geheel uitbesteed (en omdat de knutselschuur ingepikt is door een ranzige renault nu iedereen hier naar de worldmeeting is)
Iedereen bedankt voor de tips!
Kunnen we er weer een jaartje tegenaan