Hoi
Wie heeft er een idee wat er kapot zou kunnen zijn ? Het volgende mijn rem lichten werken niet, de lampen zij oke heb ik gecontroleerd.zekeringen zijn oke . Er zit wel een trek haak gemonteerd maar daar heb ik verder niks aan gedaan. De rest van de verlichting werk goed.
Wie kan mij verder helpen
achterlichten , remlichten.
Moderators: vtspower, webmasters
controleeer de schakelaar eens bij je rempedaal.
Als die niet werkt werkt de rest uiteraard ook niet.
anders kan je nog controleren achter de linker achterlicht of de stekker er goed in zit en of er geen kabelbreuk is ontstaan door aansluiting van de bedrading van de trekhaak
Als die niet werkt werkt de rest uiteraard ook niet.
anders kan je nog controleren achter de linker achterlicht of de stekker er goed in zit en of er geen kabelbreuk is ontstaan door aansluiting van de bedrading van de trekhaak
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- AX liefhebber
remlichten
Mensen bedankt,
Het volgende was het probleem het remschakelaartje was te scherp afgesteld , waardoor het contact niet werd gemaakt. Nu is het opgelost bedankt voor de info. Ik weet waar ik nu moet zijn als er problemen zijn
Groet Dave uit Son AX rijder sinds kort......
Het volgende was het probleem het remschakelaartje was te scherp afgesteld , waardoor het contact niet werd gemaakt. Nu is het opgelost bedankt voor de info. Ik weet waar ik nu moet zijn als er problemen zijn
Re: remlichten
Dave wrote:Mensen bedankt,
bij ons of bij de schakelaar
enne Son YES weer een Brabo'er
(we hebben eindhoven , Liempde, boxtel, son 2x, olland 2x en 's-hertogenbosch)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio