AX_POWAH (AX GTI + Project ) FOTOS!
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
Nou JAAA ,
Zit echt niet mee , Zo blijf je wel bezig ja .
Maaaar 3 keer is scheepsrecht zeggen ze hier , dus nu moet het over zijn
met de narigheid .
Onze jongste zoon had het vorigjaar ook 3 keer zonder zijn schuld aangereden , daarna ging het allemaal weer goed .
Dus moed houden , en sterkte .
Gr Cees ( OpaGT )
Zit echt niet mee , Zo blijf je wel bezig ja .
Maaaar 3 keer is scheepsrecht zeggen ze hier , dus nu moet het over zijn
met de narigheid .
Onze jongste zoon had het vorigjaar ook 3 keer zonder zijn schuld aangereden , daarna ging het allemaal weer goed .
Dus moed houden , en sterkte .
Gr Cees ( OpaGT )
ER IS WEER EEN . C 1
Nee idd ik had m nog niet helemaal hersteld omdat ik toetsweek heb deze week (tot woensdag) en dat heb ik ff voor laten gaan. Ik moest de deur nog netjes laten sluiten en een voorschermpje plaatsen en was er niets meer van te zien.
Gelukkig wil me pa t 1 en ander repareren en de bumperschade aan de corsa (auto van me moeder) wordt nix aangedaan.
@ Joris: Ons ma is All risk verzekerd maar is toch nie lonend
Gelukkig wil me pa t 1 en ander repareren en de bumperschade aan de corsa (auto van me moeder) wordt nix aangedaan.
@ Joris: Ons ma is All risk verzekerd maar is toch nie lonend
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
-
- AX Master
Thx 4 the support mensen!!
Uitlaat is binnen!
Dinsdag gaat het gebeuren:
* Voorfront wordt uitgedeukt (is achteraf maar een klein deukje), nieuwe bumpersteunen geplaatst (kreukelzone ) en mijn deur wordt gericht zodat ie lekker in t slot valt.
De dagen voor dinsdag ga ik me vermaken met het compleet strippen van de auto. De kuipstoelen en vloerbedkking moeten eruit (anders kunnen ze niet "in" de dorpel van binnenuit....fotos volgen tzt wel!!
Ik zoek alleen nog een zwart rechter voorscherm...
Uitlaat is binnen!
Dinsdag gaat het gebeuren:
* Voorfront wordt uitgedeukt (is achteraf maar een klein deukje), nieuwe bumpersteunen geplaatst (kreukelzone ) en mijn deur wordt gericht zodat ie lekker in t slot valt.
De dagen voor dinsdag ga ik me vermaken met het compleet strippen van de auto. De kuipstoelen en vloerbedkking moeten eruit (anders kunnen ze niet "in" de dorpel van binnenuit....fotos volgen tzt wel!!
Ik zoek alleen nog een zwart rechter voorscherm...
Mzzls Geert
-
- AX Spaster Mammer